Wednesday, April 6, 2011

Minu riik

Täna sain ma magada.. kauem.. peaaegu tund aega. Mis on tegelt suur asi. Ma oletan, et te kõik teate kui head on kõik lisaminutid hommikuti. Mmm...

Ärkasin siis hiljem ja kobisin liinikaga Jänedale. Kooli ei läinud. Läksin hoopiski A&O poe ette chillima. Mõne aja pärast ilmusid sinna ka teised klassivennad ja isegi õps tuli meiega poe ette chillima. Yey. Ja oh üllatust, bussiga ilmusid kohale ka Lehtsekad. Aga nemad ei tulnud välja, sest õues sadas uduvihma ja nad kutsusid meid hoopiski oma suurde ja logisevasse-lagunevasse bussi. Ja kui meie bussi läksime, panid nad uksed kinni ja sõitsid Tallinnasse :O :O :O
Okei, okei, tegelt asi nii karm polnud :D
Tegelikult pidimegi koos Lehtse kooli 9.klassiga koos linna minema. Seoses selle "Minu riik" programmiga. Külastasime presidendi lossi Kadriorus; siis Toompeal riigikogu; Rahandusministeeriumi kohvikus Suur-Ameerika tänaval, või seal kusagil saime süüa. Jaa, Helina, ma nägin su kooli ka, kaugelt küll, aga ikkagist.
Päeva lõpetasime Tallinki laeval Baltic Queen. Ja minuarvates oli see ka kõige parem koht neist kõigist. Saime käia laeval, seal esiotsas. Nägime kajuteid. Ja siis saime süüa :D häid küpsiseid ja apelsinimahla. Ja tantsisime limbot.
Ning lõpuks saime ka Tallinki šokolaade, kus on laevapildid peal. Täiega lahe minuarvates. Üldse oli mõnus päev. Ja nii.. ja ma tahaks täiega veel kirjutada ja muljetada, aga ma lihtsalt ei suuda.. sest üks asi ... okei, vahet pole.. Pisarad juba voolavad ja ma lihtsalt ei taha praegu enamat, kui minna ja nutta.. niiet, olge tublid ja pakaa.

No comments: