Monday, November 1, 2010

missioon: positiivne nädal

Hola, beibi.

Niisiis. Algused on rasked. Aga õnneks on täna alustamine kerge, sest tänasega tuli nii palju uusi algusi.

Esiteks, algas uus kuu

Teiseks, algas uus veerand

Kolmandaks, algas uus nädal ja ma võtsin endale selle nädala missiooniks: positiivne nädal.

Ja õnneks see nädal ongi alanud üpriski positiivselt. Esimesed viied on kätte saadud ja uudised ja palju muudki. Üks uudis on näiteks see, et ma VIST tõenäoliselt saan Tapa noortevolikogu liikmeks.. Nüüd igaüks võib ettte kujutada misasi see on ja siis naerda minu üle. Yeah, Baby.


Aga hommikul on selline tore asi et juba 9-ndat aastat järjest olen ma iga päev koolis esimene. Lihtsalt buss jõuab nii vara. Ja esimene asi oli see, et diivanid olid alla toodud. In your face. Lahe.
Ja siis meil oli arvutiklassi ukse taga surnud rott. Tõestuseks pilt ka siin :D
mhh.. maitea.. aeg lendab. ja ma pole suutnud siia midagi normaalset kirjutadagi.. ja peab juba minema.. kohutav
Aga ma siis kirjutan kähku, et täna sõin õunu ja olen pastakatädi ja nii edasi. :D naersin pool päeva.... hah, okei, magama siis
Juba R. käib ka pinda, et ma magama, niiet kohe lähengi.
Teinekord pikemalt ! =D

No comments: