Saturday, November 20, 2010

Tervenisti solarise päralt

Nii. Kallikesed, üritan täna teha ühe sisuka postituse tänasest. Loodan, et jutt väga igavaks ja leboks ei kisu, sest võin mõnikord mõtetutest asjadest lobisema jäädagi...
Aga hommik algas mul kell 9. Polnud üldsegi väsinud- olin hoopis üllatunud, et õues nii valge oli. Ma ei tea, miks ma küll sellepeale imestasin, kuid nii see oli. Ja lumi oli ka kaudunud. Ainult akna alt paistis paar sombust hädist hunnikut (lund) :D
Ja siis kiiruga kiiruga nägu korda, välimus korda, ja ühte-teist veel. Ja siis sõidutas emme mind rongijaama. 2 km on ikka nõme hommikul vara jaama jalutada ma arvan :D
Ja Annu oli juba platsis, nagu alati. Alati on rongijaamas tema esimesena kohal ja mina teisena. Aga koolis on vastupidi. Koolis ma ootan ja ootan teda. Peaaegu iga päev.
Ja siis tuligi tšuhh-tšuhh. Koha leidmine tekitas raskusi, kuid sätitasime ennast ühe härrasonu kõrvale. Ta magas rahulikult niiet polnud karta üleliigseid pilke. Müüjatädile ütlesime et tahame Tallinna. Ja sinna saimegi. Wii. Aga rongisõidust ka siis niipalju, et rongis sõime kommi. Annul oli 2 pulgakommi ja mina sain maasikamaitselise kommi omanikuks. Ja vahepeal avastasime et teiselpool seda poolemeetrist vahekäiku on üks isa oma lapsega. See poiss oli nii armas ja ta tegi meile nii nunnusid nägusid. :D Ta lihtsalt võlus meid... Saime teada et ta on peaaegu 2 aastane ja ta nimi on Mati. TA oli ikka nii tore poiss... ma lihtsalt vaatasime teda ja siis tema tegi meile nägusid ja vahepeal korrutas sõna "kaka". :D nujaah. Rongis vahetasime ka Annuga oma rahakotid ära. Tema sai mu musta roosa väikese rahakoti ja mina tema seksika punase. Lahe.

Rongisõiduke möödus käbelt ning juba avastasime, et oah, ülemiste ju ! Ja polnud palju jäänud, kui peale ülemistet Balta. Balti jaamas maha ja hakkasime siis tippima läbi vanalinna ikka solarise poole. VAhepeal käisime ühes poes veel mütse vaatamas ja viskasime pilgu nukuteatri näidendile. No see, mis on seal väljas vitriini peal.


Ja möödusime ka tuttavatest kohtadest, nagu minu suvine töökoht ja kino sõprus, kus alles 2 nädalat tagasi sai trallitatud. Ja juba paistiski me deemant, solaris.. :D aeh. See oli nii tore. Ja astusime sisse ja saime sellise poitiivse laengu. Etterutates võin öelda, et sellest uksest väljusime alles mingi ... 4 tunni pärast vist, kui ma ei eksi. Aga vist ei eksi. Loodame vähemalt. Ja esimesena kiirustasime alla toidupoodi, sest nii mul kui Annul olid kõhud tühjad. Võtsime siis need suured lillad ostukärud ja hakkasime nendega rallitama seal poes. Esimesena otsisime siis joogi- 69 No kes teab, siis see on selline energijoogi moodi asi (ma tegelt ei joo energijooke, aga seda joon) ja see on lillas pudelis. Piiiiika kaelaga pudel. Ja sinna peale on veel pandud kleeps, mis väidab, et ei soovitata alla 18 aastatele. Ja võib tekitada seksuaalset erutust. Mnjaa.. No eks müügireklaami ole ka vaja ju. :D Jaa siis võtsime veel pirukaaid. Mina võtsin soolaseks suure pitsalootsiku, mis oli tõesti väga hea ja annu võttis viineripiruka. Magusaks võtsime ühed kaneelisaiakesed. Ja siis veel rallitasime seal poes ringi. Ei soovinud me siis turvadele silma jääda ja sooritasime ostu ära. Ning istusime kusagile sinna mugavatele toolidele, jälgisime inimesi ja lasime suul matsuda.
Kõtukene täis ja tuju super läksime edasi lifti, kus tegime ära ka selle asja mida facebook meile soovitas. Palun ärme mõtle vasakule. Tegime siis selle, et olime liftis. Siis karjusime "kallistame" ja siis kallistasimegi ja nii paar korda. :D olime jõudnud sujuvalt 3.korrusele. Tahtsime siis kinno minna. Alguses panime natukene mööda ja läksime kohe ülesse, aga seal ütles meile üks kena noormees, et pileteid saab alt. Seiklesime siis natukene tagasi ja ostsime piletid ära. :D ja koos piletitega saime kaasa veel mingi lehekese, kus olid peal poosid, täpsemalt siis sugulise vahekorra poosid ja veel kondoomid ka. Lahe. Saime tasuta lifestyle kondoomid. Mingisugused uued ja tugevamad ja lateksiga. Laahe. Ja siis jälle tillukese ekskalaatoriga ülesse ja jälle tervitasime seda toredat onukest seal, kes meie tõttu ajas ka mingi karbi mingeid vidinaid maha.. No juhtub, eriti tegijatel. Olime siis esimest korda Solarise kinos. Nii mina kui Annu. Ja võin öelda, et väga meeldis. Minuarvates on isegi see natukene parem kui Coca-Cola. :) Otsisime siis selle saal 6 ülesse ja astusime sisse. Natukene imestuses olime, kui märkasime, et see nii tillukene, aga vahet polnud. Võtsime oma kenad kohad seal tagareas sisse. Ja siis uurisime neid poose ja jõime oma jooki ja näppisime kondoomi. Film algas mingi pooletunnise hilinemisega. Ja muide saalis oli meid ainult 7. Ma polnud kunagi olnud nii väikese seltskonnaga kinos. Aga ma ei mäleta kas ma mainisin mis filmi me vaatasime.. vist mitte. Igatahes lõpuks oli see film "Häbimärk" mida otsustasime vaadata. Film oli iseenesest väga lõbus ja tore ja mina olin ainuke kes naeris pool filmi ajast. Rääkis see siis ühe tüdruku elust, kes valetas korra oma sõbrannale et ta nagu magas kellegagi, aga tegelikult ei maganud. No ja sellest pisivalest sai alguse suured muutused ja suured valed ja palju muudki. Igatahes väga vaadatav film oli. Ei kahetse.
Film lõppes, märgatavalt või mittemärgatavalt kiiresti ning siis astusime kohe kõrvalolevasse raamtupoodi. Seal olime ülejäänud kolmveerand tundi. Nägime palju, lausa ohhoo vägapalju huvitavaid raamatuid, ja sai soetatud ka mõni. Ma ei saa hetke huvides täpsemalt kirjutada, mis raamatud. Aga vot nii. Ja siis tsillasime veel sollis ringi. Käisime Apple poes ja veel jalutasime ringi ja jalutasime siis ka virru korra. Seal viskasime pilgu paarile poele ja ma nägin :D aaah.. te ei tea keda ma nägin. Ma nägin aksessuaaride poes, oma lemmikkirjanikku. Jah, Birk Rohelend oli seal. Ma alguses kahtlesin ja vingerdasin kuidagi seal poes, et ta nägu näha ja siis olin veel poe ees seismas ka et vaadata kui ta välja tuleb ja nüüd kui ma veel vaatasin ta pilte netist, siis jah
see oli tema.. aaah. ;D Nii lahe. Ma olen teda nüüd näinud. Ma nägin teda. Mmm.. Ja siis astusime me virust välja ning oli juba hämarik õues, et mitte öelda videvik. Ja kui hakkasime vanalinna poole kõmpima, käisime veel läbi hessist. Ja võtsime ühed friikad ning suure jätsikokteili. :D jaa, me sööme pool-talvel ehk hilissügisel jäätisekokteili, koos friikartulitega :D karm värk :D
Ja siis hakkasime tulema tipa tapa balta poole. Kelll oli tiksunud juba üle nelja ja meie tulime sealt matsudes ja imedes. Annu suutis ka paar pilti klõpsata ja siis juba imesime ennast balta poole edasi. Läksime siis rongile, kus oli istekohta päris kerge leida. Ja nuh ei me suuda ikka korralikult paigal püsida. Hakkasime lollitama, jalgadega peksma, ja siis tegime muud pulli seal nende jalgadega. Ja siis tegime veel koksi ka. Panime jäätisekokteili põhjatilkadele 69 jooki juurde ja siis saime ühe mõnujoogi sealt. Ma ei oskagi seda kirjeldada. selline kahtlane nagu oli.. Igatahes, kui mark oli ilusti täis tehtud, siis olime sunnitud kohta vahetama, sest Annu ei suutnud lihtsalt istuda seal.. tal hakkas vist liiga piinlik. :) Ja sattusime esimesse vagunisse, kus olid ka endised koolikaaslased. Ja siis äkitselt, meile märkamatult oli juba aegviidu ka möödas. No on alles lugu. Ja juba tõusimegi, panime saapad jalga, jopelukud-nööbid kinni ja tatsusime tamburiini poole. Ja põmm, uksed lahti. Ületasime suure kuristiku ja astusime perroonile, mis oli kaetud värske valge lumega. Ja siis meie teed annuga eraldusid. Mina istusin meie Hunday´sse ja Annu hakkas mötaki-mötaki (uus fraas) Jäneda poole vantsima. Talle tuldi ka vastu :D sest igatahes praegu ta räägib minuga, niiet ka tema sai õnnelikult koju, nagu minagi.


Niiet meil oli väga tore päev, kuigi ma vahest tunnen ikka natukene kurvameelt, sest täna on/oli ka ju Newsboys´i kontsert Soomes ja mind kutsuti sinna, aga ma ei saanud minna... :( Kahju sellest.. aga ma sain vähemalt veeta päeva koos Solarisega. Ja Annuga ka muidugi :D

No comments: