Wednesday, November 17, 2010

photoss!!!! (events)

Mõtlesin et üritan siia kiiresti mingi susserdi kokku keerata ja siis valmis, aga jah.. meenus mulle et mul ju täna tehtud pilte ja ka teistel päevadel tehtud pilte telefonis. Ja ka mujal arvutis. Tegin siis kiire üleslaadimise arvutisse ja lisan siia pigem siis pilte, kui mingisuguse pika maseteksti.. oujeah, ma olen ikka massive masehunnik (ma mõnitan ennast praegu, kes aru ei saa) :)

Esimene pilt on siis pärit reedest. See on siis meie Tapa Valla noortekogu. Mina olen esireas.. vasakul pool.. musta pluusiga ja tumehallide pükstega.. ehk siis dark. Ja suur tagumik on ka taga mul.

Siin väike unistuse moment.. vist tehtud .. esmaspäeval. Pildil juba teisipäev. Peale tundide lõppu paistis ilus vikerkaar ning kooli aknast üritasin seda telefoniga jäädvustada ka. Muide, pildil ka veel lasteaia mänguväljak. Muide võin veel lisada seda, et vikerkaar tuleb täpselt sealt poolt, kus ma elan :D
Ja see on mõned tunnid hiljem.. ikka teisipäev. Aga siis oli ilm juba tüki süngem. Pildil on õunapuu ja õunad täiesti puuotsas!!! :D

Ja kui hakkasime Annuga õunapuu juurest kooli poole tagasi sammuma, siis katsetas annu veel oma kaamerat ja pildistas mind. Selline ehmatanud näoga olen siin.


Ja oleme jõudnud kolmapäevani. Emme tõi täna kommi ja mul tekkis keemiat tehes suur vajadus neid komme pildistada. (Muide, paber kommide all on see, millest on ka facebookis pilt)

Ja komme peab ka ikka mitut erinevat moodi pildistama. Ma ei väidagi et mul oleks mingit fotoannet, aga mulle lihtsalt meeldib teha selliseid poolveidraid pilte.



Akhaa, nüüd minek.

No comments: