Friday, November 19, 2010

Laguneb endistviisi edasi.


Niisiis. Ma ei teagi kuidas alustada. Peaks vist vabandama oma viimase postituse pärast, mis oli päris raevukas ning täis vihkamist. Ja eilse õhtu tegin ma endal ka suht imelikuks. Võtsin mingeid imbumax tablette, siis neid tilkasid, siis kaltsiumi ka ja küüslauku pidin ka meega sööma. See viimane muidugi ikka sellel eesmärgil, et pisikupoisid ei tuleks kallale, igaõhtune värk. Ja maitea, ma olin eile endaga suht sassis.. Uni tuli õnneks kiiresti ning oli pehme ja magus.
Koolipäev, kui vaadata nii oli suhteliselt normaalne. Möödus kiiresti, kuid see mis oli peale tunde... see on niimasendav. Üks väga hea sõbranna hakkab täiega suvalt nutma ja pärast heliseb telefon ja seal on mu teine parim sõbranna, kes ka nutab.. no kas on seda siis vaja.. Kaks head sõbrannat ja mõlemad nutavad. Ja mina nutan koos nendega, kui ma mõtlen neile või nende olukorrale. Õnneks pole mina süüdi nende seisukorras.. Mina ju tahan neid kõigest väest aidata ja toetada, aga mida teha, kui ka ennast ei oska aidata ega lohutada. See on nii kurvastav, et minu ümber on nii suured mured igal pool ja kõik nutavad pidevalt. Ma ei tea, mis siin elus on. Aga viimasel ajal on kõik jälle lagunema hakanud. Nagu hammas, mis laguneb..
Ma kardan, et see kõik on selleks, et mind valmistatakse millekski ette. Ma ei oska konkreetsemalt öelda, milleks. Aga mul on viimasel nädalal tulnud tunne, et aasta pärast on kõik hooopiski teistsugune. Hoopis teine elu.. sisetunne ütleb seda. Või on lihtsalt toimumas mingisugune muutus mu elus. Muutused mulle meeldivad, aga ainult siis, kui need on positiivsed.
Tänane pärastlõuna läks suht käest ära siis.. aga ma kirjutaks lühidalt ka teistest sellel nädalal olnud asjadest. Näiteks oli meil teisipäev käik arsti juurde, kus meid mõõdeti, kaaluti (ma olen vist suvega alla võtnud) ja kontrolliti nägemist, kuulmise kontroll unustati vist ära.. JA siis me saime veel süsti ka. MIngi vaktsiin. Käsi oli kuni eilseni valus. KUigi jah, koolikotti ei saanud isegi täna veel õlal hoida korralikult. Käsi ikka andis tunda. Paistes oli ka teine.
Ja eile sain ma kätte oma kauaoodatud kõrvaklapid. Netist, osta.ee´st ostsin. Need on mul siin pildil ka. Ainult 35 krooni + postikulu. Ja need on nii kenad roosad, kusjuures ma sain veel ühe paari selliseid kaasa. Oli kiri juurde lisatud, et need praak, kuna värvidefekt on seees, aga nad töötavad korralikult. NIiet juhhuu.. mul on hetkel 2 paari roosasid kõrvaklappe, mille sain ainult kokku 46 krooniga. :D hea on, sest mul lähevad need suht kiirelt läbi.
Ma vist rohkem ei kirjutagi hetkel. Lähen telekat vaatama ja siis vaatab, mis edasi saab. Homme tallinna ikkagist annuga. Täpsemalt ei oskagi öelda, mida teeme seal, aga ikkagist läheme. Saab tema kodust välja ja mina niisamuti.

1 comment:

Ingrid said...

Ma ei teagi ise täpsemalt, mis see oleks või võiks olla, aga lihtsalt sisetunne selline.. aga nh sisetunne võib ju valetada ka võimis :D