Friday, November 5, 2010

Kes ilu näeb, on Jumalalt saanud paradiisi võtme.

KOhutavalt nõme tunne. Miski närib ja painab. Ja igav on ka. Ma ei saa aru, miks Annut sisse pole tulnud. Meil oleks ju üht-teist arutada vaja, aga teda pole sees.. aarrghhhhh... bullshit.
Täna oli siis reede, viimane koolipäev nädalas. Muidugi olid kõik väsinud ja ootasid tundide lõppu ning sellest tulenevalt oli ka selline närviline päev koolis. Toit oli ainult hea. Makaronid hakklihaga. nomnomnom. Kõhu sai täis ja pole siiamaani tühjaks läinud. Hea seegi.
Koju sai täna varem. Buss tuli kell 14.00 ja umbes poole kolme aeg sain koju. Ja siis oli plaan sööma hakata. Kooki ja teed, aga laua taga istudes mõtlesin, et sellest saaks nii ilusa pildi. Haarasingi oma telefoni ja see jäi mulle kätte järgnevaks 3 tunniks.. kõab väga creepylt. Ma lihtsalt pildistasin asju. Pildistasin ja pildistasin kõike. Ja kõike must-valgelt. Istusin oma laua taga, vaatasin laua peal ringi ja hakkasin klõpsutama. Ja kui laualt olid asjad otsa saanud, siis hakkasin ükshaaval sahtleid avama. Muidugi sai mu telefoni aku täiesti tühjaks ja viimased pildid tegin juba nii, et juhe telefoni taga. Mälu sai mul mingi kolm või neli korda täis. :D siis kustutasin osa ära ja vanu pilte ja videosid ja salvestasin osad mälukaardilt telefoni mälllu. Mässasin siis nii nendega ja lõpuks vaatasin, et aitab küll. Hulluks olen juba läinud. Pilte sai siis tõesti tehtud nii kõlaritest kui ka mu laual laiutavast raamatuhunnikust. Jah, need on mu õpikud.

Ma peaks mainima, et mul seda erilist fotograafiannet pole, aga mõned pildid mulle meeldivad. Kahjuks pole mul ka kaamerat, ega digikat. Muidu ma arvan, et ma tegeliksin sellega fotograafiandusega rohkem. Aga mu kõike pilte, staffist ja muust tilu-lilust saate näha siit -> http://fotoalbum.ee/photos/zinxu/sets/1078407/ Mõni värviline pilt peaks ka olema seal. :)
Hoh, kui kiiresti võib tuju muutuda. Annu, kallikene tuli sisse ja arutame homset. Vist tuleb vääga pikk päev sellest. Hommikul Tartusse, elan kaasa Annu fotosessioonile ja siis otsime mulle sinist pusa, MA PEAN SELLE SAAMA ! ja siis Tallinnasse ja õhtul moeshowle. Aeh, päev tuleb väääga pikk oletan. Tegelt, kui ma selle peale mõtlen, siis mul tuleb kuidagi creepy tunne sisse. Selline imelik, veider..
Tegelikult, kui mõelda, siis on juba paar päeva olnud sellised.
Jah, kunagi ei tea, milline postitus võib jääda esimeseks, kui mu blogi aadress lahti võtta.



Siia pole midagi kirjutada.





Siia ei oska ka midagi kirjutada. Ainult seda, et ma armastan oma iPodi ja teid armastan ka.




lalala. ma minema. pakaa.
Kalli-kalli
Inx



No comments: