Sunday, November 14, 2010

Kas halvad mõtted polegi nii halvad?

Mul on nii lahekoomilised ja lahetähenduslikud unenäod. :D Nimelt täna nägin ma unes mingit terroristi, kellega sain ma sõbraks. Me tulime koos linnast rongiga aexi ja siis aexist tulime meie liinika peale, et sõita ... Tapale või siis Läpile. Ja siis bussis hakkas keegi teda mõnitama, et ta on terrorist ja siis ta võttis oma automaaadi kätte ja hakkas tulistama.. Õnneks mitte mind, sest mina tema sõber :D Aga teisi bussis olevaid isikuid ja kusagilt ilmusid pildile ka hiinlased kelle ta koheselt veriseks tulistas. Njah.. selline unenägu. Aga ma tänasest rohkem ei kirjutakski. Lisaksin siia ainult tänase päeva mõtte.
Ja see on...

Häirivate mõtete tõrjumine võib olla kahjulikum kui nende edasimõtlemine, näitab Case Western Reserve´i meditsioonikooli uuring. Teadlased panid kokku ajutegevust simuleerivaarvutiprogrammi Metabolica.
Uurides neutronite tegevust ning eritatavaid kemikaale, jõudsid teadlased järeldusele, et mõtlemine kulutab märksa vähem hapnikku ning energiat kui mõtete tõrjumine.
Niisiis suurendab halbade mõtete tõrjumine aju verevarustuse kiirust, mida omakorda peetakse näiteks Alzheimeri tõve üheks soodustajaks.

No comments: