Saturday, November 27, 2010

"Mina süüdistan seda patsiga tüdrukut!"

Olen jälle sattunud ajapuudusesse ning seetõttu on ära jäänud ka paar päeva blogipidamist. Neljapäev oli siis oma sisu poolest täiesti tavaline. Nagu ikka kool ja kodu ja voodi ja siis jälle kool. Neljapäeva kõige suuremateks saavutusteks jäidki vist peale tunde tehtud väike lõbupildistamine annuga pargis. (Pildid on eelmises postis.) Ja siis see väike ilutulestik n-ö, mis tekitati. :D Ma loodan et mõni õpetaja mu blogi ei loe, kui loeb siis.. jama. Aga ma räägin siis pikemalt selle jutu lahti. Et meil oli esimeseks tunniks tõstetud kunsta, mis tavaliselt on meil viies tund. Nujaa, siis õpetaja vahetas selle meie informaatikaga ära, et me saaksime kunstas ka arvutiklassis olla. Ja siis tund oli peal, meie kõik klassis ja õpetaja oli ka ja siis ta hakkas veel pliiatseid tooma ja muud kraami nagu paber jms, ja meie ikka istusime vaikselt seal suure ümmarguse laua taga ja siis võlus üks klassivend kusagilt lauaalt välja ühe pikendusjuhtme. Sellise, millel on veel punane nupp, et sisse ja välja lülitada. Ja ta hakkas seda nuppu sealt lahti kangutama ja siis ta veel lõhkus seda ja tükid olid igalpool laiali ja siis ta urgitses kuidagi välja sealt selle tillukese pirni.. Ojaa, ja siis ta toppis selle pirni need traadiotsad või midagi sellist kuhugile mujale. Tähendab kohta, kuhu poleks vaja neid toppida. (see oli mingi elekriline koht) Ja kui ta oli need sinna pistnud, siis käis selline surakas et wopsjee. Sädemed lendasid ja kõva pauk käis. Kõik muidugi kargasid ehmatusega juurest eemale. Ja siis tuli just mingi sekund peale seda õps sisse. Ja ta ei saanud mitte midagi aru, sest ta oli paar sekki hiljaks jäänud. Kähku pandi see juhe lauaalla ja kõik istusid lauaäärde. :D see oli nii feil. Ei, see oli lausa X-Feil.
M, rohkem sellest ei rääägitud. Ainult peale seda pauku lakkas arvuti töötamast ja nett oli arvutiklassist kadunud.
Igatahes, see selleks.
Reede oli ka selline väga typical päev. Hästi kiirest möödus kõik. Viienda tunni lõpus tuli ka Julia meile kooli külla. Ta veetis siis meiega koos viienda tunni lõpu ja teda lubati isegi meie viimasesst tundi, inkasse. Väga tore oli teda näha ja ma imestasin, kui naiselikuks ta saanud on. Ma isegi kadestasin teda, kui kena ta on. Sest ma ausalt polnud teda pikka aega sellisena näinud. Lahe. Respect, Julka
Temaga sai veel vanu aegu meenutatud ja valssi kooli saalis tantsitud ja ka võmmas käisime ära. Lahe, lahe, lahe.
Ja siis koolibussiga käbe koju ja kodus pmst kohe bussikasse, et Tapale sõita, noortekale. Eile siis olid sedapuhku meile külla sõitnud rongiga Jõgavakad. Meie Maarjaga käisime veel neil rongivastas. Ja peaks mainima, et meil klappis kohe algusest peale. No on lahedad tüübid.
Seal oli ka vanu tuttavaid, kellega eelmise suve laagris sai koos oldud. Kokku oli meid siis lõpuks kuskil 22-23. Ma täpselt ei suutnudki ära lugeda, kuid kudagi nii vast oli meid. Rekordarv. :D
Jagati sõna, täpsemalt Simo rääkis tunnistusi ja siis oli meil paar mängu. Üks oli tutvumismäng, kus iga üks kordas eelmiste nimesid ja ütles siis enda nime ka lõppu. Ja siis üht teist mängu mängisime veel, mida ma ei oska seletada. :D Ja pärast näksimise aega mängisime veel maffiat. :D Selline tore mäng, kus määratakse maffia, politseinik ja arst ja siis kordamööda hakkavad nad silmi lahti tegema ja siis mõrvatakse keegi ära ja nii :D Ma arvan, et seda peaksid paljud teadma, sest see suht popp mäng. Ja seal vahepeal on ka süüdistamise koht, ja siis üks Jõgeva poiss süüdistas mind ka, sest ma olin pidevalt punastanud (muidugi, kui minu kõrval istus nii kena poiss) ja ütles, et kui oli esimene mõrv toimunud, et ma olin siis nii tavalise näoga olnud. :D heh, aga tegelt ma polnud maffia. Ta ise oli üks maffiatest. See oli nii feil :D Mina olin hoopiski koos Maarjaga arstitädid. Aga me " ei jõudnud kunagi õigeks ajaks kohale".
Kahjuks ei jõudnudki me lõpuni mängida seda, sest tuli aeg, mil Jõgevakad pidid juba minema hakkama. Need tunnid läksid nagu megakiirusega ja nii kahju oli nendega hüvasti jätta. Hea meelega oleks veel mitu tundi nendega koos olnud. Lõpetanud maffia ära ja siis veel rääkinud, niisama chattinud ja muud sellist, aga aeg ei halasta. Niigi nad pidid rongile jooksma, sest rong oli juba ees, kui nad jaama jõudsid.
Siin aga üks pilt, kus näha minu pats. Selle järgi süüdistati mind ka. Kalvi süüdistades ütles: Ma süüdistan seda patsiga tüdrukut." Mnjaa, see pats jäi kõikidele silma. :) Maarja eile tegi mulle enne noortekat. Täiega kena, mul see siiani peas.
Aga vot nii. Päev on veel pikk ees. Pooleteise tunnipärast Jänedale, seal noortekogu värki-särki ja siis loodan õhtul koju saada. Olge mõnusad ja käige õues lumes hullamas ;)

No comments: