Wednesday, November 24, 2010

Midagi veidrat

Kool täna hommikul. Pilt on nüüd küll ühe õpetaja tehtud.. kuid selline see meie koolimaja on.


Oma kahte vaba tundi sisustasin kommisöömisega..

Hanged, hanged, hanged...

Ei, ma pole nii õela näoga, kui sealt pildilt paistab







24. november. Täpselt kuu aja pärast on jõulud.
Aga jõuludest on aega veel rääkida. Ennem räägin ma ära oma tänased tegemised-toimetused. Öösel läks magamine suhteliselt kehvasti. Öö jooksul ärkasin mitu mitu korda ülesse ning mul on harjumuseks saanud koguaeg kella vaadata, kui mul uni korraks läheb. Hakkasin siis ükskord jälle kella vaatama ja avastasin, et mul on uus sms.. Kell oli siis umbes poole kolme aeg. :D Aga see selleks. Hommikul oli kohutav tuisk õues ja tuul. Kahjuks polnud ka Valeriat tulemas kooli. Nii et siis pidin üksi vantsima bussikasse. Poole kaheksa ajal. Aga vopsti. Kohe uksest välja astudes ootasid mind ees suured lumevallid. Astusin edasi aiast välja ning seal olid veel suuremad hanged. Ja kuna õues oli poolpime, siis sai päris palju sumbatud. Lõpuks jõudsin suurele teele. Seal polnud küll valle, kuid oli lihtsalt tuul ja lumi.
Olin juba suht hiljaks jäämas ning kiirendasin sammu. Kuid nagu alati, juhtub kiirustades igasugu asju ja nii ka seekord. Libastusin päris mitu korda, kuid proovisin ikka püsti jääda ning mitte maha kämpla käia. Lõpuks jõudsin kohale. Tuli veek natuke sumbata paaris kohas, kuid jõudsin kohale. Ja siis jäin ootama. Ootasin mõne minuti, ootasin veel ja veel ja veel. Jalad olid juba päris freezed ning näpud samuti. Helistasin siis emale, et tema tõmbaks bussijuhile traati. Ja ema helistas siis lõpuks tagasi ning teatas, et koolibussi ei tulegi täna. !?!?!
Koolibuss oli meil katki läinud. Tore algus päevale. Just täna, kui ma olin juba niigi 20 minutit oodanud.
Ema andis nõu, et ma ootaks veel 10-15 minutit sest siis tuleb ju liinibuss. Yeap.
Kooli ma ju tahtsin. Ja polnud muud teha, kui oodata liinibussi ja samal ajal sisimas loota, et mööda sõidab mõni tuttav, kes võtaks peale, et ma ei peaks nii palju külmetama. Ja tänu Jumalale, tuligi. Mööda sõitis kooli huvijuht oma mikrobussiga, kes suundus ka ise oma lastega kooli. Õnneks olid nad nii head ja võtsid mind peale. Jeesssss.
Õues oli juba vahepeal selle 40 minuti jooksul märkamatult valgeks läinud.
Vähemalt sain õigeks ajaks kooli, kuigi kooli minnes avastasin ma, et kool on peaegu tühi. Üks põhjuseid oli kindlasti see, et koolibussi ei sõitnud, kuid paljud suured poisid läksid ka Tapale võistlustele. Ja siis oligi meid klassis ainult 5, mis on tegelikult päris hea, sest suurem osa klassides oli veel vähem õpilasi koolis.
Essa tund oli musa, millest pool möödus mul lauapeal istudes ja vaadates kuidas 3 poissi ja musaõps veavad ühte klaverit klassist välja ja teist tarivad sisse.
Teises tunnis oli tööd rohkem, sest pidime tv täitma. Muidugi osa ajast istusime lihtsalt netis. tore.
Kolmas ja neljas tund olid mul VABAD !!! Kuna töpaõpsi on ära välismaal ja ühe tüdruku pärast pole vaja võtta mingeid tunde, siis oligi nii, et istusin suvalt kaks tundi järjest diivanil, kirjutasin, kuulasin oma iPodist parimat muusikat, sõin kommi, mängisin pingviinikesega ja seletasin õpetajatele et mul on vabad tunnid.
Vahepeal käisid ka kadrisandid koolipeal uudistamas ja laulmas-tantsimas.
Ning viies, kuues tund olid jälle arvutis. Tegime paar harjutust ja siis oli n.ö vabategevus. Ja nii see päev mööduski. Sain veel vahepeal kõne, kus emps ütles, et läheb perega kodust ära ning saabuvad alles õhtul. Mina saabusin koju kella kahe ajal. Proovisin annule helistada, sest mul oli koolis kõrvaklapi kumm otsast ära kadunud, kuid ma ei saanud teda kätte. Ja siis ma võtsin suure kruusi, kallasin selle kisselli täis ning panin muusika tümpsuma. Mõnikord on lihtsalt vaja keerata põhja need kõllid ja suruda pea tümmikasti kõrvale.
Vahepeal läks aga liiga igavaks ja siis tegin endale mingi lambi meigi peale ja paar klõpsu ka. Ja siis mõni piljardimäng ka. Ning juba ongi õhtu käes. Varsti jälle unemaailma ning siis uus päev, mida saan 24 tunni pärast kommenteerida.
Olge tublid.
-unistaja






No comments: