Tuesday, October 25, 2011

keerukad ööd

Mmm.. ma ärkasin just pikast ja toredast unest. Magasin mingi 9 ja pool tundi.. :D 
Igatahes ma nägin väga huvitavat unenägu. Ja huvitav oli see sellepärast, et seal oli nii palju erinevaid asju ja kohti. Näiteks olin ma Kalijärve peal mingi imeliku sõidukiga sõitmas ja siis olin ma teisel pool Kalijärve muda sees kus oli veel rahvast ning üks mu uus klassiõde. Järgmisel hetkel olin ma Tallinnas. Käisin kusagil suuures poes. Vaatasin susse, mis olid allahinnatud. Kollast värvi olid btw,  ja seal tuli üks töötaja minuga mölisema, mille peale ma talle ka päris koledasti unes olin öelnud. Siis jalutasin sealt poest välja ja Vabakal jalutasin ma pikas mustas kleidis, kontsadega ja pikkade lokkis tumedate juustega. Ootasin bussi... rääkisin mingis suuremas telgis inimestega juttu... Ja siis olin ma jälle kodus ning unes olin msnis. Whuut... :D see vist sümboliseerib mu kiiret elu. 
Ega ma väga hästi magada ka ei saanud. Koguaeg ma sahmerdasin ja mul oli koguaeg selline tunne, et Tema on  jälle mu kõrvaltoas.. :D feil. Ja siis varahommikul ma sain vennalt kõne.. ma täpselt ei mäletagi, mida me rääkisime, kuid ma pidin temaga ju maale minema. Aga kuna kell on juba 12 ja ma olen ikka linnas, oma korteris, siis järelikult ma ei läinud temaga maale... make sense...
Ja mingil tundmatul ajal olin ka sms-i saanud.. kutsutakse järgmine nädalavahetus 28-30 Tallinnas ühele seminarile. Kristlikud noored välismaalt tulevad ja räägivad. Toimub ka kontsert ja tasuta söök pidi vist olema jne.. Tahaks täiega minna, aga reede pean ma olema Ollis, laupäeval Tapal noortekas ja pühapäeval on TVNK koosolek, kus ma eelmine kord ei käinud, mis tähendab, et ma pean seekord minema.. aah.. 
Nujah. Vahepeal sain ma teada, et ma liigun täna ikkagist maale. So.. ma veidi toibun siis oma keerukast unest ja mõtlen välja, mida edasi teen. 

See you later, bye.

No comments: