Tuesday, October 25, 2011

Aerial

Oijah.. praegu on selline tühi auk. Juba mitu korda olen pidanud kõik teksti ära kustutama, sest mu mõtted lihtsalt ei seondu. Nad on liiga kaugel praegu..
 Lisan paar pilti, ehk saan oma mõtted tagasi...





Täna magasin kodus, maal, hästi kaua. Umbes üle 13 tunni.. ja siis ma sõin, lugesin ajakirja, pikutasin veel ja kiirustasin juba rongile. No kas ma pole mitte kõige lahedam ajaraiskaja ? Eriti veel vaheajal, kus mul pole siiani kohale jõudnud, et aamn.. nüüd on vaheaeg.

Käisin täna Alfas. Vno.. ainult sellepärast ma oma keha linna vedasingi. Homme tassin selle jälle maale tagasi... Aga see oli seda väärt. Meil oli teemaks palve ja palvetamine, mis on täiega tugev teema ja mis oli samas nii kinnitav. Kõige rohkem andis mulle ehk see kinnitust selles osas, et ma olen palvetanud ühte asja peaaegu aasta ja ma täiega kartsin, et seda ei juhtu või nii.. Aga kuna nüüd ma näen, et Jumal on juba mingil moel sellele palvele vastanud ja sellega seoses asjad juba liiguvad, siis ma võin kindel olla, et see on tema tahe. Sest muidu poleks seda ju sündinud. Ja üldse andis see jutlus mulle täiega palju kindlust selle koha pealt, et kui asjad pole määratud nii juhtuma, siis neid asju üldse ei sünnigi. Ükskõik kui palju sa võid palvetada, aga mis pole Jumala poolt, see ei tule ka Jumala poolt. 
Ja tegelikult on need asjad,  mida me teame, aga mida meile rääkides me ikka avastame uuesti ja uuesti ning siis pöörame jälle neile tähelepanu. Tore oli. Mulle meeldivad alfad ja nende nii loogilised mõttekäigud keeruliste asjade juurde. God is amazing. 
Pärast veel läbi vanalinna jalutades arutlesin selle teema peale ja bussi peale liikudes. Ja mida rohkem ma mõtlen palvetamise ja sellega seonduvate asjade peale, siis seda põnevam see kõik tundub. 

Kuid jah.. nüüd ma vist liigun magama ka. Olen piisavalt üleval olnud ja oma tekkinud söögiisule järele andnud. Ning homme vist jälle vara up-up-up. 

Uhjah. aga mina elan päev korraga ja eks siis näis, millest põnevast ma homme pajatada saan ;)






No comments: