Friday, October 28, 2011

623

Ma kohe üldse ei taha, et vaheaeg läbi saaks. See on nii guud olnud.. okei, tegelikult on kaks päeva veel, aga ikkagist...
Teisipäevast neljapäevani olin ma maal. Aitasin maal oma käsi töödele külge panna ja nautisin maaõhku ja kõike seda, mida siin linnas pole. Olin vanematega koos, rääkisime megapalju. Olin koertega koos, sest linnas pole mul lemmikloomi.. Ja siis puhkasin. Relax.. mitte kordagi ei mõelnud õppimisele. Lihtsalt olin seal.
Neljapäeval õhtu poole tulin Tallinnasse tagasi. Jõudsin rongi 1.minutilise hilinemisega, mis oli totally feil, sest mu vana klassivend oma emaga istus rongis ja siis nad naersid veidi minu üle.. :D
Rongis olid mul külmavärinad. Ja ma kahtlustan, et mul oli palavik, sest ma ise olin tuline, aga samas jälle nii tuim ja ma tundsin ennast nii halvasti. Ootasin pikkamisi, et rong jõuaks jaama.
Koju jõuda oli kergendus. Puhkasin veidi ja lasin siis jälle toas edasi ringi.
Õhtul toimus minu pool filmikas. Sõber tuli oma sõbraga külla. Fun oli. Lõpuks vaatasime ära kolm filmi..
Magama sain jälle hilja. Aga siis oli ka mingi väga trolo :D ma kobisin veel voodist välja, et kirjutada paar mõtet endale ülesse, aga samal ajal mu sõber trolos mind kusagilt ukse tagant ja diivani tagant ja .. põrandalt.. aga ma ei näinud teda. Ja siis lõpuks ma ehmatasin väga, kui ta tegi häält. Njah. ha-ha. :D
Hommikupoolne osa oli suht creepy.. ma ei kujuta ette, kui mitu korda ma võisin mööda korterit ringi kolada. Unenäod olid ka nii reaalsed.
Lõpuks enam uni tagasi ei tulnudki ja ma jäin ka ülesse. Väike iiting aknalaual ja telku vaatamine.

Ja nüüd vaatan "Kodutunnet", mis on seekord veidi huvitavam vaadata, sest sealsamas Kihlepa külas oli meil suvel Angelicaga parim puhkus. Seal maja juures me mängisime nende väikeste lastega ja naersime ja puhkasime ja chillaxisime..
Aahh...

Aga jep, ma ei suuda täna väga teemas püsida, niiet bye-bye!! :)

No comments: