Tuesday, October 4, 2011

Rebaste nädal / day 2

Täna oli rebastel teine päev. Õnneks kooli ees mingit ebameeldivat üllatust polnud, kuid kohe kooli sisse astudes tuletati mulle meelde, et see nädal on ju rebastel meigivaba nädal. No ja mul oli väike lainer ja ripsmekas, aga selle pidin ikka maha kiskuma. fain, fain, fain. Siis koheselt sain endale ka mingi armsa punase poekoti, mis on mu uus koolikott. 
Peale esimest tundi läksime kõik alla korrusele ja seal hakkas siis kõik pihta. Minu hundid värvisid mu näo ilusti roosaks ja huuled väga prostalt punaseks. Üle äärte ofc. Ja siis anti ka kilekott ja öeldi, et vot siin on su riided. Mosh. 
Seal olid siis: pidžaama, mingi maika särk, müts, suusasaapad, veidi pahaks läinud õuntest kaelakett. Ma pinin need kõik endale selga ajama.. Ja kui ma siis keka riietusruumist välja astusin, olid pooled inimesed naerukrampides. Tundi oli eriti mega minna, sest ma olin ainuke, kes nii kloun välja nägi.. Nagu ausalt ka. Alguses ütlesin ma enda kohta kanakasvataja, siis ütles keegi, et ma oleksin nagu hullarist põgenenud ja lõpuks kuulsin sellist sõna nagu lüpsinaine. Ehk siis ma nägin välja nagu hullarist põgenenud lüpsinaine 90ndatest aastatest..  Cool. Omamoodi veider. Hiljem seoti mul ka käsi oma keha külge kinni.
Algklassi lastele pakkus see suht nalja. Üks poiss ütles minu kohta õunatiss :D  :D  ja siis paljud ütlesid, et kloun ja mõni vist ehmatas päris ära.. ja noh :D nii see on. Koristajatädi sai ka naerukrambid kui ma pärast riideid vahetama läksin. 
Suurel vahetunnil läksime õue. Toimus mingi teatevõistlus, kus kinnisilmi joosti kausi juurde, kougiti suuga õuna ja siis joosti pimesi tagasi. Ma olin eelviimane. Ja sain raudselt mingi täis ilastatud õuna.. okei, ise ilastasin ka päris kõvasti, sest ma ei saanud seda kätte. Aga vähemalt oli vesi kausis soe :D ja ma sain seda roosat enda näolt veidi vähemaks.


Nii see siis oli. Teine päev.
Üks rebane ja teine nsm lehmalüpsja. PS, seal on roosa juba mu näolt täiega maha tulnud. 

Ma feilisin sajaga seal. Nagu camoon, kes ikka tõstab ühe jala üles, kui ta  õuna otsib veest.. :D  :D  
 ˇ
Homme hommikul kell 7 Tammsaare parki ja eks siis paistab, mis juhtuma hakkab. Homme õpetajate päev ka ju ˇˇ

No comments: