Friday, October 21, 2011

kus on käed, kus on käed ?

Jess, jesss, jess. Nüüd on lõpuks kõik kiirem möödas ja õppimisse saab pausi lasta ja lõpuks ometi on nüüd võimalus ka kirjutada siia. Ma olen nii mitu päeva otsinud aega, et siia saada kirja kõik need positiivsed ja negatiivsed tunded ja meeleolud mis on minuga sellel nädalal kaasas käinud.
Nädal algas siis tuimalt. Ja esmasp-teisip küsisid minult paljud, et miks ma nii kuri olen ja masenduses ja oudin kõiges. Kuid kõik see kurbus lõppes teisipäeva õhtul. Siis olin ma jälle olekus, kus ma naeratasin omaette veidralt poole ööni.
Kolmapäev oli üks väga awesome ja kordumatu päev. Hommik oli ainult raskem, sest ma olin maganud.. 4 tundi. Aga see unelus läks majanduse tundides ära, sest esimeses majanduse tunnis pidime me grupiga lahendama mingit väga keerulist loogikaülesannet. Ja 5 tüdrukut selle ülesande juures pead murdmas on ikka tõsine naiste loogika. Me jõudsime viimasena selle lahendusele jälile. Ja siis sai tund ka läbi... Aga , aga, aga AGA teine majanduse tund oli nagu väääga awesome. Me võtsime jälle oma grupid kokku ja hakkasime arutama õpilasfirma ideed. Ja meie grupp jõudis küll sellise mõtteni, mida me tahaksime sajaga teostada. Ning kui me arutasime seda ja panime asju paika ja mõtlesime, et kuidas selle firmaga alustada, siis me läksime päris hoogu ning kui me lõpuks kujutasime juba ette seda aega, mil meie "toode" on väljas, siis me lihtsalt kõik karjusime, et jaaa teeme muidugi ära ja värki-särki. Õpilasfirmat on lahe mõelda ja teha.
Ja matas.. ma igavlesin.. ja siis ma sain sõnumi, mis on minu jaoks suhteliselt miracle.
Kolmapäeva õhtul käisin veel kodukas. Ja siis tagasi koju tulin külalisega. Väga laheda inimesega :D
Ja kolmapäeva õhtu oli nagu tõsiselt lahe. Ma naersin jälle meeletult ja rääkisin palju. Ja pidevalt mõtlesin, et kas ma nüüd sliipin või ongi see reaalsus. Õnneks oli see reaalsus. Ohjah.. kolmapäeva öö oli tore.
Aga õige sliip tuli alles mingi.. kell 3 öösel. Ja siis ma magasin väga teistmoodi ja ärkasin 3 tunni pärast juba ülesse. Aga pean tõdema, et kooli ma ei jõudnud esimeseks tunniks sellegipoolest. Ma lihtsalt tahtsin seda ilusat aega veidi pikendada ja siis, kui teistel oli saksa keel, vaatasin mina multikaid. Kuigi ma tean, et see oli vale, oli see ikkagi minu arvates parem mõte. Kaalusin ka teise tunni üle laskmist, aga see oli mata KT ja ma tundsin, et seda vist nii kergelt üle ei tohiks lasta. Mis sest, et ma KT ei osanud ja terve tunni unelesin oma mõtetes. Nagu ka ülejäänud tunnid.
Ja kui nädala alguses küsiti, et miks ma nii kuri olen, siis neljapäeval küsiti just, et mis juhtunud on, et ma nii rõõmus olen ja koguaeg naeran. :D  hehe,
Peale tunde tulin koju ja hakkasin kähku koristama. Hari ja mopp liuglesid toast tuppa ja kogusid iga viimsegi kui tolmukübemekese kokku. Mingi aeg jõudis ka vend, naise, lapsega, ja hunnikute kottidega. Õige pea oli mu köögilaud ja kapipealne toitu täis. Fuud lihtsalt vallutas mu köögi. Vennanaisega hakkasime toitu tegema ja salateid segama. Ning siis hakkas mu korteri telefon üha tihedamini helisema ning minu korter hakkas täituma rahvaga. Kui lõpuks sain ka mina korraks istuma ning süüa võtta, siis otsustasin üle lugeda selle pundi, mis vend kokku oli kutsunud. Ning kokku sain ma 7 last ja 13 täiskasvanut, mis tähendab, et mul viibis korteris 20 inimest. Nagu.. wow. Pole siis ime, kui ma vahepeal sain vihase telefonikõne alumiselt naabrilt.. -.- Aga muidu oli täiega tore sünna. Venna 29 sünnat tähistati siis. Täiega lahe seltskond, mida ma nautisin, sest ma sain täiega naerda ja ka lihtsalt suhelda vanemate ja elukogenud inimestega. Vahepeal jooksin ma siis ringi, hoolitsesin toidu eest ja proovisin lastel silma peal hoida. Ning kui ma korraks jäin kööki, siis kaks mu venna head sõpra tegid mulle ülihäääääääd kanget cappuccinot.. Ja seda oli nii lahe vaadata, kuidas kaks meest tegid mulle kohvi. :D
Lõpuks poole kaheteistkümne aeg sai party läbi ning mina jäin üksinda, koos pooliku valge veiniga, mida ma kasutasin eesti keele kirjandi kirjutamisel inspiratsiooni saamiseks. Ja kusjuures see täiega toimis, mis tähendab seda, et mõte lendas kõrgelt. Ning kui ma olin esta valmis saanud, siis ma võtsin ette musa, mis röövis ka tunnikese minu õhtust. Ning viimased tilgad pudelist. Ning lõpuks saingi ma magama jälle kolme aeg. Ja mul olid kõik tööd tehtud. Mitte, et ma nüüd tahaksin jätta muljet, et jooge alkoholi ja tehke koolitöid. No. Ma ainult erandjuhtumi puhul kasutasin seda.
Uni oli mul ilmselgelt hea. Kooli pidi ka alles kella 10ks minema, niiet jeeee :D
Täna oli ka lahe päev. Helina tegi üllatuse ja tuli külla :D
ahjah.. õhtul kirjutan vb veel, kui ma üksinda olen ;)
Ning nüüd Olli.

šau


No comments: