Wednesday, October 12, 2011

Wrong continues

Ma arvan, et see ei oma erilist tähtsust, kuid mulle tundub, et seoses mu viimase postitusega on tekkinud mingid komplikatsioonid. Ehk siis, seal kus ma kasutasin mõndasid koledaid iseloomuomadusi, oli mõeldud üldistavalt. Mitte kellegi pihta suunatud. Ja kui te tahate teada, mida ma selle all siis mõtlesin (sest niisama selliseid kurjusi ju ei kirjutata), siis pigem viitasin ma mõnele oma uuele klassikaaslasele, kes ühes koridori otsas räägib ühte juttu ja teises koridori otsas samast inimesest jälle teistmoodi. Lihtsalt see pani mind olema tähelepanelikum inimeste suhtes.
Ja seoses laupäevaga, siis mul oli lihtsalt tujukas-ja-märg-ja-peavalutab, olemine.
Ning sellega seoses ma ka vabandan, kui ma tekitasin tüli või arusaamatust or whatever.

Ja kui nüüd kellegil on veel midagi mainida/küsida/kobiseda, siis tehku seda hiljemalt 12.okt.2011, sest hilisemaid pretensioone ei võida rahuldada. Või vaikigu igavesti.

-YourBiggestHeadAche.

Lisa:

http://www.make-everything-ok.com/

No comments: