Sunday, October 23, 2011

Sest need me oleme.

Ühel ööl saan ma magada 12 tundi, kuid järgmisel ainult 4. Mu ajagraafik on tasakaalukas.  12 tundi sain ma magada reede ja laupäeva vahelisel ööl, kui ma olin üksi. Laupäeval käisin koolis. Toimus kooli 45-aastapäev, kus ma käisin abikätt pakkumas. Põhiliselt istusin siis 2 tundi laua taga ja kirjutasin vilistlaste nimesid ja lõpetamise aastaid. Pärast jalutasin linna peal ja sain ka ühe vahva messi. That made my day. Kodus ma lasin lebo ja vaatasin telekat kuni üheteistkümneni, mil ma jalutasin bussikasse oma sõbrale vastu. Ta pidi väikest viisi kreepsu saama, kui nägi, et ma olen õues ainult pusa väel. :D Siis vaatasime telkut, kuulasime musa, tegime pilte ja kuni kella eemn... poole neljani vist chattisime igast põnevatel teemadel. Wuz Interesting.   Hommikul pidin jälle vara ärkama ja siis vend võttis mind peale. Tegime väikese sissesõidu Loksale mere äärde ja siis juba Home. Sõites Ma avastasin, kui palju on loodus muutunud. Üldse pole kohad samasugused, nagu mina olin harjunud neid nägema. Kuidagi väga võõrastav tunne tuli peale. Koduga oli samamoodi. Ma võin siin maal ju olla ja ööbida, aga kodu tunne on kuidagi kauge. Tundub, nagu tuleks vanaemale külla, kuigi tegelikult tulen emale. Aga ma tunnen et see uus kodu on mul lihtsalt nii omaks võetud. Täna käisin Tapal ka. Kõik olid muidugi väga positiivselt üllatunud mind nähes. Ja mina arvatavasti neid nähes veel rohkem, sest ma juba tundsin neist puudust. Kõikidel läheb hästi. Neil oli laupäeva õhtul olnud megalahe noortekas.. Aah kui kahju, et mind seal polnud, kuid järelikult oli minu kohalolu Tallinnas olulisem. Aga Sellegipoolest tahan ma järgmine nädal raudselt minna.  Kirikus sain uusi mõtteid juurde. Näiteks see, et vahet pole kui valetaja või aus sa inimeste jaoks oled, keegi arvab alati sinust halba. Ning kui keegi arvab sinu usust halvasti või arvab, et ma pole piisavalt kristlane, siis tema võib rahuga metsa saata, sest tähtsaim on see, mis sa ise tunned. Ja sinu pühadus on sinu ja Jumala vaheline asi, mitte teiste kommenteerida. Niiviisi.  Ma ei tea miks, kuid viimasel ajal just see sama mõttetera on mind kandnud.            -   Żįñxû

No comments: