Saturday, October 8, 2011

Rebaste nädal / day 5

Rebaste nädal sai läbi. Wippikajee. Ja mul vedas. Ses suhtes, et hommikul ma täiega blokkisin mõtet kooli minemisest, sest ma täiega kartsin, et mida siis meiega tehakse. Kuid ma ikkagist läksin kooli ja seal tuli välja, et  meiega ei tehta täna midagi. Ma ei tea, miks. Igatahes mingi kala oli sees, sest algul pidi ju toimuma.. aga njah. Dunno. Aga hea oli, et ära jäi. Sest mul polnud mingit tuju lasta endaga midagi nõmedat teha. 
Ja alguses räägiti, et õhtul toimub koolis pidu, kus me siis esitame oma hümnid ja näidendid ja sellised asjad. Aga kuna keegi ei vaevunud nende asjadega tegelema ja kõik pidasid seda õhtust kooli pidu nii lambiks, siis jäeti see ka ära. Aga kooliväliselt toimus ikka pidu. Rebaste ja huntide pidu siis. Balti jaamas, Vaksalis. Käisin ka korra Marleeniga seal. 
Ja sellega sai siis see rebaste nädal läbi ka. Väga tore. Saab jälle normaalseks inimeseks hakata.  



No comments: