Monday, November 8, 2010

laupäääev :D 6.nov. Da one of the bests (segane pealkiri)

Täna on esmaspäev, minu viimane postitus pärineb laupäevast, kui ma tartu bussikas kirjutasin mõne lausega laupäevast. Lubasin ka pikemalt kirjutada, kuid ma mõtlesin et ma ei hakka seekord suurt kirjandit kirjutama, nagu tavaliselt. Ja kuna ma terve laupäeva kirjutasin vaikselt märksõnu ipodi, siis ma otsustasin, et ma lihtsalt kannan need märksõnad siia edasi.


* Annul oli kaamera kaasas.. selline suur ja lahe. Sellega sai palju pilte tehtud,
* 7 üless
* kell 8 rongijaama
* terru tuli kaaa rongi peale
* rongis oli palju rahvast
* istusime sõduritüdruku vastu
* sõitsime mu majast mööda
* Tapal istusime teisse kohta
* vaatasime mu telfast pilte
* sõitsime Jõgevalt mööda
* otsisime pool tundi Taskut
* nägime Justin Bieberit (koopiat)
* fotosessioon oli ülikõva, sain ka pilte endast
* fotograaf oli naine
* bussis kole vanamees. Arvatavasti pervert :)
* sain tasuta pintsaku endale :D wiii Seppälä kampaania :)
* seppäläs olime tund aega
* saime endale trussikuid
* saime käekummid
* mina sain endale sinise pusa jeee !!!
* ostsime burksi , tartu bussika burksi
* nägime Postimehe-müüjat, ehk lehepoissi
* nägime palju kenasid poisse/ mehi
* annu magas bussis
* Sõime kuivatatud ehk, kortsu tõmbunud õunu
* bussis oli igav
* Annu sai endale roosad siidised tudupüksid
* vastasime küsimustele tänaval
* õues oli pime terve päev
* õpetajad olid rongis
* bussis on kena valgutus. Rohelised lambikesed
* Annu isa tõi väga head šokolaadi mida me sõime
* me oleme ÜLILAHEDAD ( annu kirjutas )
* mängisime asjaga, mis oli annu kotis :D
* hullasime lõbusalt
* tegime margi täis naiste ees, kes istusid meie ees, aga seda positiivselt õnneks
* jalutasime bussikast solarise juurde
* taisto buss
* nägin R.
* nägin M, vana head sõbrantsi, kes polnud kahjuks kõige kainemas olekus...
* kohtusime uute huvitavate inimestega
* Solaris on parim Tallinnas !!!
* ammu jalutas sokkides solarise juurest baari juurde
* Tallinn Dolls kinos sõprus, see oli nii hea.
* kleidid olid kenad
* moeshow oli niii hea
* viinakoks oli ka mõnus, koostisained: liköör, õunamahl, vodka
* nägime palju kuulsusi
* nägime ženjat ja ta smailis ka meile :D
* õues oli külm
* vanalinnas oli palju inimesi
* vanalinnas oli palju politseisid
* kõik vahtisid meid
* annu jalad valutasid terve päeva
* venna tuli järgi
* polnud üldse õhtuks väsinud
* magama sain poole kahe ajal, ja siis oli uni nii hea





OKEi, see oli minu kokkuvõtlikud sõnad, laused, igatahes, pikka kokkuvõtet saate lugeda annu blogist, ehk siit

Ja siia alla Tallinn Dollsi kokkuvõttev pilt, koos disaineritega.

No comments: