Tuesday, November 9, 2010

nii muhe, ma tegin praegu vist üle tunni aja oma blogi kujundust.. otsisin, vahetasin, mässasin, värvisin ja mida kõike veel.. lõpuks võttis silme eest nii kirjuks, et mul oli otsustamisel vaja annu abi. Loodan, et nüüd on selline sobiv, mis ei käi kellelegi silmadele ega ole väga dark.. MUide, see on mul juba kolmas kujundus.. esimest teavad vist ainult need followerid, kes on lugenud seda juba alates detsembrist kuni mdea.. sinnani kuni pruuni ja rohelise kujunduse kasutamisest ära tüdinesin.

Aga kui midagi häirib, võite mainida.. (blogi juures, offkoors)

Aga plaanis oleks sinna ülesse üks pilt ka panna, aga ma ei tea kas see õnnuestub, sest pilt on valge ja .. mdea, eks sellega mässamiseks kulub ka üksjagu aega. Aga seda hiljem, kui mul on luba kasutada seda pilti, sest see pärineb laupäevasest fotosessioonist ja vaja veel selle kasutamisõigust mul ;)


Aga tänase posti saite juba päeval koolis... niiet õhtust pole midagi kirjutada. Õpin ja kujundasin blogi. Muud midagi. JA refreshisin annu blogi. :)
Jeah, homseni siis.

No comments: