Monday, November 15, 2010

Piku :P


Jajah.. piku... Ma ei tea isegi, mida see Piku tähendab. Täna lihtsalt kusagilt kostus selline sõna ja hakkas külge. Tegelikult on see ühest hüüdnimest, aga vahet pole. :D

Olen täna väga väss ja laisk. Magada sain vähe, uni tuli alles peale poolt kolme öösel.. Ja hommikul tegin ka toreda feili. Emme tuli mind äratama ja mina vastasin talle "Võibolla järgmises elus näeme" :D hahah... ma naeran siiani selle üle, kui ma sellele mõtlen. Ma isegi ei kujuta ette kust ma võtsin selle lause.. sonin siin öösiti unes.

Kool oli täna väga masendav... kõikidel nagu KÕIKIDEL õpsidel, kellega meil täna tund oli, kõikidel oli paha tuju. No annab olla ju.. Ja oma paha tujuga rikkusid nad ka meie tuju ära..


Ja õues on hetkel mingi räme torm... oujeah.. peaasi, et elekter ära ei kaoks. Siis on lõpp.


plaplaplah.. ma olen täna nii palju mõttetut plära suust välja ajanud, et isegi siia kirjutamiseks on sõnad röövitud.. Aga ma siis kirjutan teile parem lõigu oma lemmikraamatustˇˇ



Pia ohkas.

"Armastan..."

Ta vaatas tühjusesse, silmis seletamatu pilk.

"Miskipärast on minu puhul armastus alati valuga seotud. Mida rohkem armastan, seda rohkem kannatan. Kui tahaksin õnnelikult elada, peaksin ma elama nii, et minu elus polekski armastusel kohta. Ma armastan lihtsalt valesid inimesi. Või ei - ma ise olen vale."

"Mismoodi sa vale oled?"

"Mul ei ole keha, millega armastada päriselus nii, nagu ma hinges armastan. Mind justkui polegi olemas nende inimeste jaoks, kellest ma päriselt hoolin. "

Ta kortsutas kulmu.

"Ja üldse... Mis elu see tema kõrval oleks? Ta on parasiit! Ta elab ainult teiste arvelt, mitte teistega."

Ta pigistas käed rusikasse.

"Ma ei taha olla kellegi ori!"



"Enesetapjad" -Birk Rohelend

lk 214

3 comments:

Ingrid said...

Millise Ütlusega ?

Anonymous said...

Blondiin - "Võibolla järgmises elus näeme" -.-

Ingrid said...

ee jaa. Ma hiljem sain aru jah :D