Wednesday, January 4, 2012

Ülemiste chill

Kui Helina eile ütles, et ta pole Ülemistes käinud, siis ma arvasin, et ta mõtleb selle all seda, et ta pole seal kaua aega käinud. Aga et ta pole seal mitte kunagi käinud.. seda ma poleks osanud arvata o.O
 Võtsime täna siis kätte ja käisime seal ära. Tore oli. Kuigi ma vahepeal pahandasin ta peale, sest ta jooksis Rimis minu eest  ära... muidu oli chill. Helina leidis endale juba mingit staffi, aga  ma olin ikka tühjade kätega ja siis minu eesmärgiks oli ka endale leida midagi ilusat. Jalutasime seal siis ringi.. nägime Kivisildasid, kes olid tulnud ka poodidesse. Tore oli neid näha, tõmbas jälle kriipsu kõrvadeni :D
Eh.. lõpuks rändasime Taccosse, kus ma hakkasin endale otsima midagi. Otsisin ja leidsin ühe tuunika. Selline kena ja värviline. Ainuke oli alles. Proovisin seda siis selga. See oli ülisuur, aga vaatasime tutsikuga, et kui vööga kinni tõmmata keskelt on väga vinks-vonks. Ostsin ära, olin õnnelik =)
Meie aeg oli piiratud, kuna ma pidin olema teatud kellaajaks jälle Mustamäel.
Märgade jalgadega, pimedas, suurte kottidega, jõudsin kodu poole. Jalutasin oma tänaval, tahtsin hakata maja poole sisse keerama.. aga võtsin vist liiga suure kurvi, sest käisin käna tagumiku peal.. võinoh.. küljele tegelikult.  Selle aasta esimene. Win.

Koduuuus proovisin oma riideid. Roosad sükapüksid meeldisid täiega.. eriti meeldisid need mulle koos mu uue tuunikaga. Ja kui ma hakkasin seda tuunikat selga proovima, siis ma nägin silti. Ja sildi peal oli kirjas, et see on suurus number 54 !!! o.O  impossibru...
Aga õnneks on see vööga kokku tõmmatult päris Okei. Me likey ikkagist ;)

true story



No comments: