Thursday, January 12, 2012

level: Not Bad

Tunnistan, et koos Jumalaga olen tänase päevaga otsa peale saanud. Muretsesin eile õhtul täiega tänase päeva pärast, sest tõesti oli pikk ja asjalik päev ja ma kartsin, et ma ei suuda kõigega toime tulla või põlen lihtsalt poole päeva peal juba läbi. 
Usaldasin siis asjad Tema kätesse. Raputasin kõik vastikud ja tüütavad mõtted maha seoses tänase päevaga ja läksin lihtsalt kõigele julgelt vastu. Ning ma sain hakkama. Ja tagantjärgi vaadates mõtlen, et mida ma küll pabistasin. LQL  
Ehk liialt palju ülemõtlemist olin ma eile tekitanud endale selle uisutamise asjaga, mis meil täna peale 7 tunnilist koolipäeva Pirital toimus. Täna aknast seda koledat märga ilma vaadates oli ka tunne, et nomidamateen??! 
Aga ega´s teha polnud midagi. Korraliku lapsena ei hakanud ma poppi panema ja vedasin ikka oma tuima keha Virusse ning sealt bussile. Õnneks sattusin ma paralleelikate ja ülejäänud rahvaga samale bussile, niiet selle õige uisuplatsi leidsin teiste abiga ülesse. Uisud jalga ja jääle. Argh. Polnud ju aasta aega jää peal käinud.. ja minu tasakaal pole kah kiita eriti, niiet vaikselt kobistades jõudsin lõpuks jääni. Õpetaja andis mulle selle väikeste tasakaalu asja ka, aga ma tegin sellega ainult paar ringi ja siis viisin selle tagasi ning ülejäänud aja lihtsalt sõitsin ringe. Üksinda oma mõtetega. Iga ringiga läks asi veidikene paremaks jälle ja kilpkonna kiirusest ka kiiremaks. Not bad. Ja arvake mitu korda ma käna käisin - Mitte ühtegi :D Level: Not Bad. 
Ainult ilm oli kohhhhutav. Märg oli.. jääl oli veekiht kohati peal ja mu uisud ei sobinud hästi jalgade ja pükstega ka ning seetõttu parem jalg valutas vaikselt.. tuimalt.. endamisi.
Kui ma lõpuks umbes viie aeg koju jõudsin, olin ma vägaväsinud. Mitu tundi ainult püsti olnud ning kõhus polnud peale hommikuse banaani ja muffini ja lõunase sõõriku midagi sees.. Läbimärg olin ka.  Pall oli otsaees märg, peps oli märg ja jalad oleksid ka nagu ujumas käinud. Aga ma teadsin, et mul on ainult pool tundi end turgutada. Seda ma ka jõudsin ning sedamaid oli ka Helina ukse taga. 
 Täna toimus kodukas minu juures. - see oli teine asi, mille pärast ma muretsesin. 
Aga õnneks läks kõik hästi. Alguses küll oli veidi tagasilööke, mõni ei tulnud kohale ja ülejäänud hilinesid tuimalt.. aga muidu oli funfun. Söök oli nomnom. Teed keetsin ka umbes 4 kannutäit. Ja arutlusteema oli elav. Tundus vähemalt, et kõigile meeldis mu korteris, niiet teinekordki ehk blingime siin ;) 
Kolmas asi, mille pärast ma eile õhtul pead valutasin, olid kodutööd. Ma teadsin, et neljapäevaks on mul igavene hunnik kodutöid ja ma ei kujutanud ette, kuidas ma hakkan neid öösel megaväsinult tegema. Õnneks ka see probleem lahendati :D Saksat meil homme pole, seega jääb luuletuse tõlkimine ära. Esta õps teatas ka meile täna, et kuna tal nv-l on laps külas, siis tal pole nkn aega meie kirjandeid lugeda ja et me võime need rahuga tegemata jätta. Inka sain kergesti tehtud ja vene luuletus on praegu pooleldi peas.. aga küll see ka pähe saab. =) 
Hehe.. kas pole mitte tore.  
Nüüd olengi ma õnnelik, väikeste muretüügastega, aga muidu õnnelik. Just sellepärast, et ma võin asjad raputada enda kaelast maha ja ma ei pea kartma, et midagi läheks metsa. Sest asjad, mis on Jumala käes, ei lähe metsa ;) 
 G.B.Y

No comments: