Tuesday, January 10, 2012

Rääkimine sarnaneb ajale, vaikimine igavikule

Feel the snow on your skin, no one else can feel it for you, only you can let it in... 
Eile ja täna sõitsin/jalutasin ringi ja vaatasin erinevaid inimesi ja lund. Ehk lihtsamini öeldes, inimesi lumes. 
Kõigepealt jäid silma lapsed, kes kooli ees tegid lumesõda. Aah.. kas on talvel lahedamat tegevust, kui lumesõda.. umm.. noup :D Vanainimesed koertega jalutamas; inimesed autot lumest puhastamas; naised kärutamas beebidega; ulakad poisid trammiaknaid lumepallidega pildumas; Bobcat bussipeatuses öist lund lükkamas; käest kinni jalutavad noorukid; lapsed kelgutamas.. lihtsalt.. nii armas. Tuli endal ka tuju teha midagi lahedat, aga noh.. üksi pole nii lõbus ja Tallinna lumi on kohati ikka päris plöga ja "limonaadi" ja "šokolaadiga" kokku tehtud.. Aga lumi on see ikkagist ja vahva naeratuse toob näole. Õues on ka tunduvalt-tunduvalt valgem nüüd. Eriti tore on vaadata valgeid maju valgete katuste all ja valge lume keskel. 

Skhuuul algas ka juba rõõmuga pihta. Esimene päev oli lebom, tunniplaan oli sassi visatud. Kähku algas, kähku sai läbi. Õhtul tegin endale kodus muffineid. Spontaansusest jälle. Ja päris nomnommid tulid. Ma panin valget šokolaadi ka sisse... ülihääd. Hommikul oli nii hea piimaga süüa... :D 

Öösel otsustasin "Water for elephants" ära vaadata. Veidi pettusin, sest minu arvates erines see raamatu tegelikust ainestikust veidi liialt palju. Aga pole minu asi nuriseda. Muidu oli kõik normaalne ja huvitav.. lihtsalt, et ka seal oli liiga palju kurbi noote ja enamus ajast ma vaatasin seda tõsise pilguga. Liiga palju draamat on nendes filmides, mida ma viimasel ajal olen vaadanud. Nüüd peaks korra vaatama mõnda filmi kus ma saaksin palju naerda. Siis oleks kõik tasakaalus ;) 

Olgutolgumolgusolguvolgurolgu,olgu. Lähen nüüd kööki asjatama ja piparkooke tegema ;) 

No comments: