Sunday, January 15, 2012

ebatavaliselt pikk nädalvahetus

Nädalavahetus on kestnud mitu päeva. Tundub, et isegi rohkem kui tegelikult neid päevi oli. 
Minu jaoks algas nädalavahetus vist siis kui ma peale reedest koolist tulekut kodus veidi magasin, sõin ja siis kiiruga Oleviste poole tormasin.
Kuna ma polnud ka seal paar korda käinud, siis oli jälle hea olla. Mu tujud ja mõtted küll veidi varieerusid pidevalt, sest olin öösel näinud unenägu, millele ma terve reede mõtlesin. 
Peale noortekat hakkasime (tavapäraselt) Helinaga Vabaka poole liikuma. Aga votsaa. Raekoja platsil olles mõtlesime veidi niisama ringi uidata ja siis lihtsalt kusagile liikudes tegime lõpuks sellise ringi: Raekoja plats->Väikesed tuisused tänavad->Oleviste->mööda sõiduteed Balti jaama->trammi peale->trammiga Mere pst->Hesburger.
Hessist võtsime mõlemad endale jäätisekoksi, kuigi õues tuiskas. :D Hea oli. 
Siis läks Helina trammi peale against ja mina otsustasin koju minna kand-varvas. Oli üks väga tore jalutuskäik. Tegin oma armsa Sony teloga need mõned pildid ka. Tuju oli up-up-up kui koju jõudsin. 













Laupäeval ma maale ei läinud. Seoses mitmete asjaoludega pidasin paremaks jääda linna ning kuna keegi ei teadnud minu muudatustest midagi, siis lootsin mõnusalt magada pool päeva. :D aga .. Helina helistas mulle ikka lõuna ajal ja ajas mind ülesse. Küsis just, et mis kell ma koju lähen. Ütlesin talle, et ma ei lähegi. Ja selle peale oli ta juba veidikese aja pärast minu juures. Ajas mu välja. Ilm oli küll kole, kuid sellegipoolest jalutasime Balta poole ja sealt sõitsime Kopli poole Paavli kaltsukasse.  
Oleks vaja olnud rohkem aega, et seal kolada.. aga sellestki piisas esimeseks korraks. Nägime ka seal Kaidit, kellega koos jalutasime tagasi. Väike Selku tripp ja mina maandusin seejärel koju.  
Õppisin, vaatasin telekat, tegin kohupiimakooki.. Mõnus laupäevaõhtu oli. Olin valmistunud juba vaikselt tudimaale minema, kui veidi enne 00.00 sain kõne Annnult :D Ta peatus Helina juures ja nende tühi kõht tahtis neid kangesti õue ajada. Õnneks nad küsisid, kas mina ka tahaksin linna tulla. No muidugi. !!! Ma olin juba hullmas veidi, sest vaatasin järjest mitmeid naljakaid youtube videosid ja ise naersin ka nagu pooletoobine.
 Käbelt riidesse ja viimase bussiga Vabakale. Rahvast liikus täitsa normaalselt. 
Tütrikud võtsid putkast fuudi ja mina olin lihtsalt kloun. Õues oli kolekülm ja seepärast istusimegi Hessis ja siis Mäkis. Mäkis on alati rahvast. Ja huvitavat rahvast. Naerda saime mõnusalt. Mingi pika mantliga onu luuras ka ringi veidi seal... 
Vahepeal sündis ka otsus, et kolmekesti liigume ööseks minu poole. Mõeldud-tehtud. 
Kuna busse ei sõitnud, siis jalutasime ja jooksime ja kuskil poole kolme aeg jõudsime hiilides minu poole.  
Chillasime veits ringi ja rääkisime. Mõnus oli ;) 
Teised panin magama ja ise hakkasin kohustuslikku kirjandust lugema. Nii kauaks kuni endal poole viie aeg silmad kinni kukkusid :D 

Hallo hallo, Helgi Sallo !!

Pühapäiva hommikul oli minu äratajaks Annu. Torkas mulle supsti näpuga ribidesse ja üleval ma olingi :D 
Nosisime midagi hambavahele.. Helina jõudis ka vahepeal jälle minu juurest läbi hüpata :D Tubli laps. Ja siis saaatsin Angelica kenasti ilusti kesklinna ära. 
Peale ühte olin kodus tagasi ja siis õppisin. Kulutasin terve päeva tarkustele. 
Õhtul tegin endale head süüa. Juustuga ahjukartuleid ja viinereid ;) 
Mõnus lõpp sellele pikale nädalavahetusele..

Ja nii ongi ! 






No comments: