Sunday, January 8, 2012

Kvaliteetaeg maal

Olin paar päeva maal. Sellepärast ei otsinud ma ka aega, et siia tulla. Tahtsin veidikenegi teistmoodi elu. Ja seda ma ka sain. 
Kõigepealt kui ma neljapäeval hakkasin rongi peale minema, siis just hakkas bussi oodates lund sadama, mis oli nagu nii kena. Mina läksin maale ning minust maha jäigi lumesajus Tallinn. Õnneks oli ka maale jõudes ilus lumevaip maas.
Reedel käisime emmega juuksuris. Ma olin juba nii kaua oodanud, et saaks neid veidi kärpida, sest juukseotsad olid nagu.. maitea.. hargenud ja lõhkised ja traadid kah pealekauba. Lasin siis kohe päris kenasti lõigata. Oma paarkümmend cm vist. Mulle meeldib.
Peale seda käisime kõrvalmajas empsiga Misjonikeskuses veidi abistamas. Seal oli mingi rahvas ja siis oli vaja abilisi. Täiega täitis südame ja sai isegi mõne laheda inimesega juttu ajada. Õhtul läksime koju tagasi ja siis ma võtsin endale täieliku telekaõhtu. Arvutisse ma ei tahtnud minna, sest niikuinii poleks seal kedagi olnud ja siis ma oleks täiega hakanud mõtlema noorteka peale Olevistes, kuhu ma ei saanud minna. Niisiiis, vaatasin telekat. Vaatasin ühte asja, vaatasin teist asja, siis klõpsisin veidikene kanaleid ja jõudsin filmikanalini. Ja sealt tuli "Remember me". Just seesama film, mida olime Lauraga neli päeva tagasi vaadanud minu pool. Ja ma ei suutnud vastu panna ja vaatasin seda teist korda veel. Nüüd siis lihtsalt veidi suuremalt ekraanilt ja subtiiitritega ja üksinda, mis andis mulle ka võimaluse lõpus nutta. Ja kui lõpp tuligi ning minu pisarad samuti, tuli meie väike nunnu kutsu elutuppa, hüppas diivanile ja pani oma pea mulle sülle. See oli lihtsalt nii armas. Huvitav, kas koerad oskavad mõtteid lugeda või nad lihtsalt tunnetavad, millal on vaja kellelegi tuge pakkuda.. :D 


Laupäeval magasin.. sügavalt.. mõnusalt.. nii kauaks kuni üks klähviv põrnikas jooksis toast sisse. Uni oli seega lõpetatud. Ja kusjuures see oli minu viimane mõnus pikk uni. 
Päeval puhkasin, nii kuidas sain. Lugesin piiblit, jõin teed, istusin arvutis, koer tuli ka mu sülle ja siis vaatasime koos 9gagi, siis lasin veel lebo, sõin ja hakkasin end noorteka jaoks sättima. 
Läksin õue ja wooaah. Nii suur lumi oli maas. Jalutasin siis vaikselt mööda lumist külateed bussika poole. Jõudsin kohale ja veidi komberdasin kraavi, sest kõik nii valge ja ma ei saanud aru, kus on nüüd see tee äär. Ootasin seal minutikese ka siis läks kõik halliks. Mitte midagi ei näinud enam. Ja siis tuli lumi. Viuh-siuh ja igate pidi lendas seal. Olin jäänud keset tuisu iili. Ja see oli nii awesome lihtsalt. Kargasin seal ringi ja näol oli valus veidi pekslevatest lumehelvestest, aga muidu oli niii lahe lihtsalt. 
Tapal kahjuks nii suurt tuisku polnud. Oli ainult õrn lumesadu. Selline kena ja vaikne ja pehme. Kõik olekski vaikne olnud, kui keegi poleks hakanud ilutulestikku laskma.. no see oli küll veidikene ajast maas juba ja kell oli alles pool seitse ka... Mõne planeedil polnud kõik kodus vist... 
Noortekas oli ülitore. Mingisugust konkreetset põhiteemat küll polnud, kuid söömise ajal tekkisid arutlused selliste teemade üle nagu suhted vanameeste ja teismeliste vahel; seks enne abielu. Ja siis lisaks rääkis Sass ka paar lugu, mida talle mehed sõjaväes rääkisid. No tõesti neid kuulates oli küll selline tunne, et mehed, kes pole kristlased ja kellel pole kindlaid põhimõtteid, on ainult ühe asja pärast väljas. Ja kui nad seda ei saa, siis on kõigeks võimelised. Ning kui palju on naised nende pärast kannatanud.. 
Teemaaarendus viis ka veel paari teisegi teemani, kuid lõpuks läksime õue ja põletasime säraküünlaid. Sest see oli meie selle aasta esimene noortekas. Täiega lahe oli. Vahepeal hakkas seal kujunema juba mingi lumesõda ja siis oligi hetk, mil minul oli viimane säraküünal käes ja siis tuli Sass, võttis mind selga ja pani lumehange -.- 
Peale seda läkski lahti ümber maja jooksimine ja üksteise pildumine lumepallidega. Nii palju rõõmu ja naeru ühest lumepallist. Vaikselt hakkasid kõik ennast tuppa peitma ja nii jäigi meid alles ainult 3 sinna õue. Veidikene veel rõõmu ja siis läksime juba kõik tuppa. Hiljem viis mind Sass autoga koju ja oooutc, kui külm oli. Aga samas kõik oli jälle nii valge ja ilus. Aga külm oli. Aga seda mõnusam oli õhtul soojade tekkide vahel olla.




Ja pühapäev.. vara ülesse, asjad kokku, ennast kokku, Tapale jälle. TVNK koosolek oli täna. Suht pikk. Arutasime märtsi üritust pikalt, saime enam-vähem plaanid paika, tundub lahe asi tulevat ja siis arutasime veel valla aastategijaid. 
Pärast hüppasin korra ka TEUK-ist läbi ning siis juba rongile. Rongis oli tore rongijuht. Ütles meile, "lõpp-peatus Tallinn, tore oli teiega reisida, sõidame teinekordki, kaunist õhtu jätku" vahepeal ta vist vestles veel meiega midagi, aga mul ei tule meelde :S pärast, kui rong oli seisma jäänud, aga uksed polnud veel lahti lisas ta veel "Rong peatus ja mingise aja pärast sõidab rong tagasi Tartu". Selle peale hakkasid küll kõik vagunis naerma :D Selline tore ja suhtleja vedurijuht paneb alati muigama. 

kodutänav kah linnas puha lumine...



..

No comments: