Thursday, January 26, 2012

Lanciad

Vaatasin täna kodukalt tagasi tulles jälle Top Geari ja ma jälle.. jälle sattusin autodest vaimustusse. Nendega sõitmisest... Oh tuleks see juuni 2013 juba kiiremini. 
Täna näidati Lanciad. Ja kui tavaliselt mulle vanad ja lagunevad autod ei meeldi, siis neid vaatasin küll suurte OO silmadega :D Need väikesed retropukatsid tekitasid täiega mõnusa tunde. Eriti Fulvia .. nu on kena romu alles. Selline mõnusalt retro ja kandiline. Kujutasin end sellisega like a boss ringi sõitmas. 

Pildile sobib ta jubekenasti. Ja muidu ka kobe.. eks.
Ainult mulle meenutab ta veidi vana VW-d välimuselt..
Ning kahjuks pidi see kergesti lagunema. :D


Aga Vot SEE. Kollane, läikiv ja üles löödud. Me gusta.
Ma arvan, et see võilill sõidaks päris kiirelt ka. Ning päikeseloojangul sellise kollase jutina kihutada...
Awzumm. 

Siin on üks Lancia Fulvia. Pilt on muidugi täiega chill, sest kui panna see autu nende samuste lehtede keskele driftima, niiet lehed lendavad.. siis ma kujutan ette seda vaatepilti.

Ja see on mu lemmik - Fulvia! Kui ma sellise saaksin, siis ma värviks ta kas süsimustaks või siis lumivalgeks või päikesekollaseks või mõnda muud hästi erksat tooni.
Need kõrvuti olevad ümmmmargused tuled on ka niiiii megustad. Ja küljepeeglid.
Tagurdada oleks mõnus. Väike auto, mahub igale poole ära.
Ma isegi ei kujuta ette, miks või kuidas mulle meeldivad sellised autod. Aga mulle lihtsalt meeldivad. Eriti see. Ps. neli ust võiks olla kahe asemel. :D
Aga muidu on ju kena. Vuntsiks totally üles ja teeks täiega laheda retro nahk sisu ning sõidaks-sõidaks-sõidaks.  Velgedele paneks veel need keerlevad asjad, mis alati "Pimp my ride" saates pandi autodele.
Vot seda tahaks! 
 


I. A.

No comments: