Tuesday, June 28, 2011

tujust out.

Pöö. Tulen ja valan oma masendust siia teile, sest mul endal on sellest juba nii grfasdfdifdsifisdjfsdka* ja kellegi muu tunnetele seda valada pole, isegi kui tahaks.. Eks te ise tea, palju loete ja millest lasete lihtsalt silmadega üle. Blogi juures on hea seegi, et ma saan lihtsalt kirjutada ja kirjutada. Ja ma ei pea ootama, millal keegi mulle vastaks (nagu msnis) või siis üldse arvama, et inimesed ei tahagi minuga rääkida. Ja lugema neid mõttetuid napisõnalisi vastuseid, mis tekitavad mõnikord pahameelt. Okei, saan aru. Ega mu jututeemad pole ka sellised, millele oleks võimalik romaanipikkune vastus kirjutada. Aga ikkagist...! (inimestele meeldib end sellega õigustada)
Igatahes, olen terveks saanud, või vähemalt arvan, et olen saanud.. Täna käisin metsas maasikal ka ja põllul tuulekaera korjamas, aga mul hakkas süda nii puperdama ja nii palav oli, et tulin kähku tuppa peitu päikese eest ja istusin maha. Mulle lihtsalt ei meeldi need palavused. Eriti nüüd, kus ma olin just haige ja ma ei taha mingit kuumarabandust saada. Muidugi tarbin ohtrasti vett. Oh minu kustutamatut janu ja täitmatut hinge.
Peaksin endale mõne huvitava tegevuse leidma. Sest hetkel on küll mingi väääääga nõme. Keegi ei viitsi rääkida ja kõik lahedad on palavuse käes kõrbemas (krillkanad**). Lisaks on mul tekkinud umbusaldus inimeste vastu. Ei hakka pikemalt pablama sellel teemal. Niigi mul jamasid küllaga nende inimeseloomadega. Poleks ehk vaja uut riidu alustada. Olen õnnelik, kui saab kasvõi ühegi maha maetud, aga nagu zombid, tõusevad nad ikka sealt aegade hämaruse alt üles. Peaks vist rohkem mulda peale kraapima ja lillekesi peale istutama... Hullukene olen, aga elab ehk üle. Ise olen küll juba harjunud, et ma ei sobi siia tsivilisatsiooni ja pigem sobiksin vist eraklikuks unistaja hingeks.
Ja mis mulle siis täpsemalt muret tekitab ? Seda te ei tahaks teada.. sest absoluutselt kõik tekitab. Internett tekitab, facebuuk tekitab, inimesed tekitavad, ilmastik tekitab, blogid tekitavad, telekas tekitab, mets tekitab, juuksed tekitavad, näpud tekitavad, silmad tekitavad, sõbrad tekitavad ja kõige suurem muretekitaja olen mina ise. Sest ma, munad ja viiner küll, ei suuda asjadega leppida ja kougin igalt poolt masendust külge.
Tahaks jäätist..
Tahaks ühe teatud poisiga autoga sõitma minna (mis sest et ta praegu veel vist ei või sõita), sest ma lihtsalt ei suuda taluda seda, et ta mulle meeldib.
Aaah... ma olen niii vihane hetkel. Kõik mu sees käärib nagu pahaks läinud mahl. Veidi pärmi juurde ja PUMMM !!! I'm gone..
Ja ma olen nagu armas väike tüdrukutirts, kes on digimuutunud vastikuks väikeseks jõmpsikaks ja jonnib ja karjub ja nutab. Piripill. Ei, Piripill on veel armsasti öeldud.. Pigem... Jonnipunn. Selline tore ja eestimaine, tugev, karvane sõna. Junnipunn. Mädapunn. Väike roosa junn. Trolololo.O


Notes:
*grfasdfdifdsifisdjfsdka - sõna või häälitsus, mis väljendab tungivat pahameelt; raev.
*krillkanad- kirjutasin meelega krillkana. Tunnen küll õigekirja, niiet te ei pea hakkama mind parandama.

Kriitilisi kommentaare pole vaja jätta!!! Aitäh ja nägemist.

No comments: