Wednesday, June 22, 2011

best concert (30STM)

Daah.. veidi kontserdist ka. Oli väga ooossom (kui aru ei saa, loe: awesome).

Kohe mainin ära, et pilte ma ei viitsi panna. Esiteks sellepärast, et ma ei taha midagi oma venna läpakasse tõmmata ja teiseks, mul poleks teid nkn milllegagi üllatada. Niikuinii tõmbaksin need netist.

Eile hommik.. oli selline.. ootusärev. Aga samas see oootusärevus ka kadus nii kiiresti, et ei saanudki aru, millal või kuidas see juhtus. Vihma sadas hommikupoole kõvasti. Ning selle vihmasajuga pidime koos Sandraga veel minema Helina juurde. Läksime suht rõõmsatena sinna, sest tüdrukutel pidi mulle mingi üllatus olema, aga suprise !!! ma ei saanud üllatusest aru. -.-
Mingi tundmatu kell hakkasime kesklinna poole sõitma. Helina veel unustas oma pileti koju. Feil. Aga meie käisime Angelicaga Virus ära. Ostsin endale mingid prillid, millel surusin hiljem klaasi välja.. eitea mis imelik tuju mul tekkis... aga vahet pole. Helina jõudis ka piletiga tagasi. Ja mingi Angelica tuttavaga koos juba lauluka poole.
Saime suht käbelt sisse. Ja õnneks, ma kordan, õnneks, olid mingid topeltväravad, et kõigil oleks võrdne võimalus saada lava ette. Ka mina kimasin täie rauaga kusagile sinna rahva sisse. Muidugi oli mu asukoht iga poole tunni pärast juba erinev, sest rahvas tegi mingeid laineid (ma usun, et te olite ka seal ja teate kui rõve see oli). Ja nii suur pushimine oli, et aah.. Varbad olid valusad. Keha oli muljutud. Minu lahtised juuksed läbisid ka mingi imeliku hõrenduse. Ehk siis mul on juukseid peale eilset tunduvalt vähem peas kui ennem.. aga see selleks. Järgmine kord ma siis ei jäta neid lahti lihtsalt.
Kontserdi juurde tagasi. Soojendusbändid olid suht nii ja naa.. Vahepeal oli mul isegi täiesti norm koht, koos õhuaukudega ja ma nautisin seda, aga jah.. mitu tundi seal oodata peaesinejat oli suht põnev. Lisaks olin ma üksi ka. Helina läks välja ja Angelica kadus ka kusagile rahva sekka ära, niiet olin täitsa üksi seda kõike nautimas.
Kui nad lõppppude-lõppppuks kohale jõudsid, oli rahvas meeletu. Aga me kõik jumpisime seal koos ja screamisime koos ja mega lahe oli. Iga järgnev lugu oli veel rajum ja ma koguaeg mõtlesin, et kas ma tõesti olengi siin reaalselt nende kontserdil ??
Mmmm.. igatahes lõpuks oli mul suht hea koht olemas. See.. kus see pikk rahva sisse tulev lava oli (nagu poodium) siis ma olin seal otsas. Suht ligidal. Nägin Jaredit. Awwwiiii :D
Jaa, mis ma ikka öelda oskan. Kõik kes käisid, teavad kui mega see oli. Või noh, minujaoks oli see küll üks parimaid kontserte ever. Sry Ville, aga sa jäid kõõõvasti alla eelmine aasta. Sinu koha võttis nüüd üle Jared :p Ja need, kes ei käinud, need peavad lihtsalt kurvastama, et jäid nii heast kontserdist ilma.

Mis veel.. M. Soojendusbändide ajal jõudsin ma palju mõelda. Paljudele teemadele.. üks oli see, et ma hakkasin mõtlema, et kes oli see hea inimene, kes soovitas mul seda bändi kuulata.. aga ma mõtlesin ja mõtlesin neid aastaid tagasi ja ma avastasin, et ma ise olingi ju see geenius, kes aastal 2009 oli suur MTV vaataja/kuulaja ja avastas sealt ühe hea video, millel oli veel parem laul. See oli "A beautiful lie". Tänu sellele ma avastasingi selle, niiet saan ainult enesele tänulik olla :)
-sry, vastik ego olen.

Ja Jared armastab Eestimaad. Ta arvab, et eesti naised on kenad ja kui ta oleks varem teadnud meie armsat kodumaad, siis ta oleks varemgi siia jala tõstnud.
Mulle meeldis see, et ta suhtles palju rahvaga ja tegi mõned inimesed südamest õnnelikuks kutsudes neid lavale. Ja üldse oli ta nii vaba. Nii rõõmus ja kohe oli näha, et ka tema kaifib meid. Me vist oleme tema narko..

Midagi veel lahedat ? .. jaaa.. valgusshow oli cool. Ja need paberi lipikud ja suured punased pallid ja lava oli ka lahe.
See oli ka mõnus, et jagati topsikutest vett. Isegi ma sain mõned lonksud täiesti võõrate inimeste käest, kes olid nii viisakad, et ise võtsid ühe lonksu ja siis sheerisid topsi oma kõrvalseisjale edasi. See oli lahe. Ausalt.

;)

Aga jah.. nüüd vist on kõik öeldud. Super kontsert oli. Jepjep...ma koeraga nüüd outt.

No comments: