Friday, June 10, 2011

teine exam

Ilmselgelt oli täna raske päev. Aga ma proovin hakkama saada. Alati olen saanud. Saan ka täna. Ja edaspidi.
Olgu, see sissejuhatav lause pole just ehk kõige õigem tänase päeva kohta, aga küll jõuan järgemööda kõik südamelt ära saada.
Uni oli imelik. Kogu meie perel. Ema nägi unes, et meil oli eksam. Ja kui tuli n.ö vahetund, siis pandi meid kõiki ratastoolidesse, et me ei saaks üksteisega rääkida.. Ka mina ise nägin toolidega seonduvat unenägu. Nimelt trippisin Tapal ringi.. tooliga.. Asi nägi siis välja sedamoodi, et ma istusin tooli peal. Sellised toolid nagu meil klassides on. Ja siis ma istusin seal peal ja hoidsin kätega äärtest kinni. Ning edasi liikusin hüpeldes. Väga feil, aga ma tõstsin enda oma käte jõul tooliga ülesse ja siis hüplesin meetri võrra edasi.. vahepeal ma ei jõudnud hüpelda ja siis võtsin oma tooli kätte ja liikusin jalutades edasi.. aga jah.. nii ma trippisin Tapa linna vahel ringi. Johanna ja Ruti ja Kristi chillisid ka vahepeal minuga, aga kui ma hakkasin neid koju saatma, siis nad jalutasid eest ära, sest mina liikusin aeglaselt. Nagu tigu. Johanna küll veidi rääkis minuga. Ajasime jälle poistejutte ja nii... aga siis oli ka tema kadunud.
Ja uni lõppes väga järsku. Äkitselt lihtsalt lõigati see katki. Ning siis saabus koju reaalsus. Täna on ju mata eksam. Lahe. Nüüd jätan ma paar tundi vahele ja kirjutan juba edasi sealt, kui ma avasin kooli ukse.
Sisse astusin oma kalli emaga. Jah, läksin emaga eksamile. Võite ise spekuleerida, miks ta mul kaasas oli.. aga igatahes, siiis oli seal väike ootamine. Täpsustades, Sandri ootamine. Ja kui Sanderpoiss oli ka kohale jõudnud, siis kamandas minu ema kõik õue ja pildile. Jeah. Pildile. Ja see oli eriline pilt. Esiteks) see läheb õpetaja kingituse peale; teiseks) see on esimene kord, kui kõik meie klassi omad on koos pildil ja kolmandaks) tavaliselt läheb Indreku pildile ajamiseks ja kõikide lollide nägude ära hoidmiseks 15 minutit, aga nüüd saime hakkama 1. minutiga. Või umbes nii.. Mul on tubli ema :) [ema oli lihtsalt asja organiseerija]
Siis läksime kõik sissse. Ja klassi. Ja oi, kuidas mu käed värisesid. Täiega hull värk oli no. Pabin oli sees. Ja kui tegema hakkasime, siis oli küll et mine metsa, sest jah.. suht tuimalt istusin seal. Ei osanud esimest, läksin üle. Ei osanud hästi ka teist, läksin üle. Tegin kolmanda ära. Veel teisi ja tulin siis vahepeal esimese ja teise juurde tagasi ja nii ma tegin ühest ja teisest vahepeal. Ja siis neid lisaülesandeid jälle ja siis vaatasin jälle kergemaid, et ehk tuli midagi meelde. Ja niii ma vaikselt pusides tegin kõikidest midagigi. Mõnda kohta panin lihtsalt nii palju kui ma teadsin.
Istusin kõik kolm tundi ära. Ja täiesti täpselt ka veel. Tulin viimasena välja.
JA siis olin OI kui rõõmus. Et sain lõpuks selle jama kaelast ära. Muidugi ma polnud kindel, kas ma läbi sain, aga muidu jep. Olin rõõmus ja südames oli rahu. Kuigi.. kui ma oma punkte lugesin, siis vaatasin ka, et kas jääb kolme piire või ei jää. Aga ma millegipärast ei muretsenud selle pärast. Lihtsalt olin õnnelik, et see läbi on.
Jalutasin vaikselt poe juurde, rääkisin samal ajal Annuga telefonis. Ta oli juba rongis ja sõitis Tallinna poole.. noortekale.. kadestasin teda.
Empskar tuli mulle järgi. Rääkisin talle, et ma saan kahe. Või siis kolme.
Ja kodus läpparist vaatasin vastused üle, aga ma ikka ei teadnud mis ma siis sain.
Siis emaga sõitu. Tapalt läbi, käisime seal veits poodides ja Rakverre. Sain endale lõpukingad. Ilusad mustad. 7 cm kontsaga. =) Ja sain endale niiii nunnud kõrvarõngad. Kollased.. rombi kujuga.. Tõsiselt nunnud :D Ja sukapüksikud sain ka. Hästi lahedad. Kaks paari. Ühed on sellised.. litrikestega. Ja teised tavalised. Litrikestega mulle meeldivad. Panen need lõpetamisel jalga :))))
Emme sai ka lõpetamiseks mõned asjad ja paps ka. Ning paps sai ka väga laheda lipsu. Nagu kohe kui ma seda nägin, karjusin ma emmele, et ta peab selle issile ostma. Sest see läheb nii hästi mu kleidiga kokku. Ja see sobib issi pintsakuga ka nagu belissimo. Selline väikeste lillade ruudukestega.. wii... JA üldse. Ma avastasin, et mind täiega tõmbavad lipsud. Nagu sajaga meeldivad mulle. Aahh.. kui ma oleks poiss, siis mul vist oleks lipsukoguja/lipsuhull/llipsufanaatik/lipsukandja. Nagu hetkel on vööde ja kõrvarõngastega. Vöösid on mul mingi 40 ringis ja kõrvarõngaid umbes samapalju.. kui mitte rohkem.. (pole kaua aega lugemist teinud...)
Igatahes, saime kõik vajaliku ostetud. Ainult et.. ee.. kas kellegil oleks rinnapatju ? Nagu.. ma ei saa rinnahoidjatega olla. Aga mul oleks vaja kas siis neid isekinnituvaid või siis midagi sellist mis saan sinna toppida.. Igatahes, kui keegi teab kus ma saaksin nädala aja jooksul nüüd kiiresti neid või siis on laenata.. *naerab* siis kommentaarige, sest ma ei taha ka, et mul midagi välja paistaks või midagi välja ei paistaks.... Noh, loodan, et abi saabub. Mul õnneks siin kerge kuulutada sellist asja, poisid ju ei loe mu blogi. Või.. ?
Okei. Jätan siis sealt kui olime ehetepoes ja siis õpetaja helistas ja küsis, et kas ma ei tulegi kooli oma hinde järele. Ma ütlesin, et olen Rakveres ja siis ta ütles, et tagasitulles tule läbi. Sest tema ekooli täna neid ei pane. No fain. Hakkasime siis liiikuma. Ja tagasiteel olid meil huvitavad jututeemad autus. Rääkisime emaga suhetest pool teed. Nagu kellele kes meeldib ja üldse sellist teemat (tavaliselt ei räägi me sellistest asjadest) ja siis teine pool teed rääkisime mata eksamist.. ja hindest. Mõtlesime juba, et millal parandama lähen ja kõik. Sest ma nii kartsin kahte saada.. Aga siis läksin kooli. Õpetaja näitas tööd. Minu vigu. Ja siis ütles, " aga see 4 on sul väga tugev 4" Siis mul oli nagu say whaaat ? Ma sain mata nelja. :D
awesome. Sest mu mata on nõrk. Aga ma olen tänulik ja õnnelik. Palved aitasid ikka järelikult =) Thanks, God !
Ja sellega see ka lõppeb.

Olge tublid.
I love you, *****

No comments: