Monday, June 13, 2011

TEUK 79

Eile oli pühapäev. Pühapäevad on head päevad. Sest seal on palju rõõmu ja hea tunne on sees. Isegi kui seda head tunnet alguses pole, nagu mul eile hommikul, siis see tuleb.

Nii nagu mainisn, siis hommik algas segaselt. Ma ei leidnud endale riideid, mida selga panna, sest oli ju eile meie koguduse 79 aastapäev. Paljude külalistega. Ja siis ma olin nii aaaaaargghhhh, et mida selga panna. Aga kuna tuli kiirustada, siis ma jooksin ema juurde ja küsisin tema käest nõu. Ta muidugi eriti ei viitsinud selle pisipobleemiga tegeleda, aga lõpuks ta ütles, et aa pane see kleit. Siis saingi ühe mure lahendatud. Aga teine mure. Juuksed. Nendega oli ka selline jama, et mine pekki. :D Mul on neid nii palju ja siiis ma katsetasin neid mingeid keerulokke ja siis kui ma need lahti kammisin siis oli lisaks mu enda lokkidele veel suurem kahupea peas. Ja oi kui tige ma siis olin. Sest ma ei osanud midagi tarka nendega peale hakata. Ja see ajas mu suht keema. Ja selle jama tõttu ei jõudnud ma ka süüa. Ning äraminnes olin tusane. Võtsime Annu ka peale. Ja Tapaleeeeee!!!!!!!!!!

Majas aitasime veits võileibu vorpida. Määrisime, tükeldasime, segasime. Ja siiis Grossi juua ostma. Sai mõnusalt veel ilusalongi trepi peal juttu ajada.

Koosolek oli ka hea. Ülistus oli ka mega. Me ÜG on ikka tegija. Veidi enne koosoleku lõppu pidime jälle üle tee asuvasse majja minema, et seal aidata toite välja tõsta. Veidike abistamist teeb ju endal ka tuju rõõmsamaks. Ja et kiiremini liikuda ja mugavamalt ka, sellepärast viskasin oma kingad jalast minema ema eeskujul. Ja siis lasin seal palju jalu ringi. Nii mõnna oli.
Seal majas ja ka hoovis chilläksisime suht paar tunnikest. Rääkisime veel juttu. Poisid ka vahepeal tulid meie juurde. Ja siis lahkusid teatades, et lähevad palli mängima. Meil oli et ooodake, me tuleme ka. Ja siis viis Aleks meid oma uue autoga Kivisildade juurde.

Kivisildade juures ei hakka ka mitte kunagi igav. Seal oli juba rahvast ja chilli. Me ka alguses istusime niisama päikeses, kuid siis kutsuti ka meid kõksima. Võtsime ringi ja harjutasime ülevalt kõksimist. Suht naljakas oli. Päike küll küttis ja paistis nõmedalt silma, kuid saime hakkama. Pärast kui seltskond laiali valgus, istusime veel. JA siis algas veesõda. Aaah.. :D see oli naljakas. Ma võtsin kastekannu ja pritsisin Aleksi täis. Muidugi polnud see sõda ainult meie vahel. Seal said kõik pmst märjaks. :D aah.. ja pärast märgadena sõitsime jälle Sassi autoga noortekamajja. Seal oli juba kõik ära koristatud ja algas noortekas.

Alguses ajasime juttu, siis sõime arbuusi ära. Arbuus oli muidugi megasuur. Aga järele ei jäänud midagi. :D Siis ajasime veel laagri juttu. Panime kuupäevad paika. Peaaegu on ka koht olemas. Ja jaotati tööd ära. Meie Angelicaga peame mõtlema auhinnad mängudele ja siis ka 3 lõkkeõhtu kava ja tegevuse. Suht koom. Mul pole õrna aimugi kuidas me nendega hakkama saame :D
Siis palvetasime ka. Ja veel veidi. Ning siis kavatsesime õue minna mängima.

Mihkel tõi kodust freesbee ja jalkapalli. Ja siis jälle ringi kõik ning kõksisime ringis jalkat. Ning samal ajal ka mängisime lendava taldrikuga. Vahepeal pidi küll ette vaatama, sest võis juhtuda et jalgadesse saad palliga ja taldrikuga saad näkku või kõhtu :D Aga väga koom oli vaadata kuidas kahte mängu mängitakse korraga. :D
Siis tehti ettpanek jalkat mängida. Johan määras kapteniteks minu ja Kristi. Minu võistkonnas oli peale minu veel Sass, Mihkel, Maarja ja Angelica. MEGALAHE mäng oli. Nii kaua pole saanud nii head jalgpalli mängida. Ja ma lõin lausa kaks väravat!!! mis sellest, et ma olin heleroheka kleidiga, valge booleroga ja palja jalu :D aww, see lihtsalt oli nii mega. Muidugi mul nüüd paar varbaküünt valutavad, sest põrutasin palli ikka täiega :D Või noh, üritasin täie rauaga lüüa :D

Veidi jalkat, aah kuidas jalka on mulle meeldima hakanud. Eriti meie Tapakatega mängida. Nii awesome :D ja mu tiim oli ka supper. Aga jah.. siis muudeti veidi koosseise, sest me olime liiga tugevad ˇˇ

Ja ma sattusin uude tiimi, kus kapteniks oli Sass. Ja mina olin siis väravas. wuhuu. tegelt mulle ei meeldi üldse väravas olla.. sest saan palliga pihta või siis lasen värava sisse -.-
Aga lahe oli ikkagist. Pall vahepeal lendas ka veel kõrgele puu okstesse ja siis Sass ronis sellele järgi. Kõrgele. Kõik mingi all jõllitasid ja karjusid, et ära alla kuku või raputa nüüd oksi :D haha
Lõpuks saime palli tagasi ja Sasssi ka tervelt.

Veidi tõmbus ilm pimedamaks ja tuulisemaks, aga sellest polnud viga. Saime hakkama.

Sass tahtis meid ka eile ära viia. Ja nii oligi. Käisime viisime Angelica Jänedale maja juurde ära ja siis ma veel näitasin, kus mu kool on. Ning nad tahtsid ligemalt ka näha (mul ju laupäev lõpetamine) ning siis sõitsime veel kooli juurde. Kooli eest läbi ja siis alles Läpi poole tagasi. Kooli ees muidugi nägin Tuultepesa poisse. Ka kaio koos nendega toksis korvi. Suht muhe oli. Nad vaatasid küll nagu *wtf-sa-sõidad-kooli-ees-mingite-sõpradega*
Aga see selleks

Siis Läpi peatus. Ja mina lahkusin nende meeldivast seltskonnast. (Autos olid veel Johanna ja Kristi ) ;)

Kodu sain 22.30 aeg umbes. Ja siis oma mustimusti jalgu pesema. Olin ju ikkagist 9 tundi paljajalu ringi chillind.

Aga üleprahi päev oli see 12. juuni =)
=)

No comments: