Wednesday, June 22, 2011

suure tüdruku tegemised

Nunii.. Veits tegemistest ka.
Eile õhtul saime hilja, hilja koju. Ehk siis tegelt Helina koju. Öösel veel käisime bensukas poes. Ostsime pitsat ja 2l Sprite. Tee peal mängisime õhupallidega... chill oli.
Siis pitsa soojaks, veits nomnom sest kõht oli alates päevast saadik jube tühi olnud.. Sõime, lugesime kroonikat ja siis mingi 2 aeg tuttu.
Mina ärkasin kell 6. Teised magasid.. endal oli ka jube uni. Ja siis silmad kinni vedelesin kuni poole seitsmeni. Siis kähku üles, riide.
Jalutasin bussikasse, ootasin bussi. Kell oli siis mingi 7. 05 Õues oli kena, nautisin seda üksildust ja jalutamist.
Venna juurde siis. Last oli vaja hoida. Vend oli ammu läinud ja Maria läks ka just tööle. Ma jäin jälle Sannu ja koeraga tuppa.
Veits fb, kus kedagi polnud ja siis jäin diivanile magama... tunnikeseks umbes.. koer oli kaisus ja sandra istus jalguotsis ja vaatas telkust multikaid. Ka ma kuulsin läbi une neid.
Pärast, et oma koormust vähendada, läksin tädile külla. Jõin seal ära 2 suurt tassi kohvi. Sõin palju maasikaid ja kooki. Ja jõin veel teed ka. Ning sõin mitu arbuusi tükki. Kohe näha, et lapsel oli kõht tühi kontserdist. Kodus ei söönud hommikul midagi.
Tädi juures istusin suht normaalselt. Puhkasin seal vaikselt. Jõin oma joogikesi ja olin lummatud vaatest kesklinna peale, nagu alati. Ootasin aega, mil Angelica helistaks, et teada saada millal koju lähen. Aga selgus vahepeal, et ema oli mul kodus haigeks jäänud (kõhugripp vist, seda liigub siin suht palju). Ja ta soovitas mul veel ühe öö linnas olla. Et ma oleks ka muredest vabam ja puhkaksin seal rahulikult. Sest maal ma niikuinii oleksin hakanud muretsema ja rabelema. Nii ka otsustati. Kui kõik juba õue hakkasid minema, otsustasin ma veits linna poole minna. Nii mõnus oli üksi jälle bussiga sõita, muusika ainukesena mu kõrvus.
Alguses jooksin täiega vetsu, sest ilmselgelt olin ma tädi juures vedelikkude ja arbuusiga liialdanud. Ja siis läksin ülesse raamatupoodi. Olen taas avastamas neid hetki, mil oled oma mõtetega täiesti teisel orbiidil. Kahjuks tõi kellaaja vaatmine mu reaalsusesse tagasi ja ma teatasin Angelicale, et saaksime kokku, et ma saaksin ta staffi üle anda. Stocki ees saime kokku. Ja siis bussiga jub tagasi Energiasse. Bussis nägin ka üht vana tuttavat. Mõnus oli rääkida. Inimesed läksid ka kodust ära. Olen täista alone siin..
Ainukesteks kaaslasteks ongi olnud telku, hillsongi laulud, blogi ja msn. Jäätis ka muidugi. Ja magav koer.

Igatahes, homme saan oma koju. Oma armsate tekkide vahele ja loodetavasti saan seal magada niipalju kui uni laseb.

Aga kui nüüd päev kokku võtta, siis :
nr 23 bussiga olen sõitnud täna 4 korda
viiendale korrusele olen täna roninud 8 korda

Ja siin üksinda olles, kuulates Hillsongi ja kurtes oma muresid, murdusin ma täielikult.. Tundub, et suur tüdruk pole ikka veel suureks saanud......................

No comments: