Wednesday, June 29, 2011

sain päikest =)

Heya,
Täna oli õues palav.
Ärkasin kümne aeg. Angelica helistas, selle peale. Muidu oleks edasi maganud, aga ei. Pidin kiiresti tegema, aga Jänedale jõudsin ikka poolteist tundi hiljem.. see olen mina. Hoidsime Mikku. Ja siis õue. Jäätist sööma ja kiikuma. Kogu oma raha raiskasime jätsi peale :D wiii.
Saime mõlemad ühe rammusa šokolaadi koonuse jäätise ja siis veel mahlapulga. See oli nii perv, aga samas jälle hea :D Kellukest ostsime ka. Sellega sai palju nalja.
Ja siis istusimegi paar tundi külalistemaja taga künka peal ja lamasime maas. Jõime oma kellukest. Klõmm-klõmm. Mmm..
vot see on üleprahi laiskus. Lihtsalt mitu tundi künka peal magada ja chättida. Mina muidugi s
ain ka päikest. Kõrbesin veidi ära ka-YUHUU !!! Nüüd olen ilusti ka punakas. :D pole enam valge albiinokas. Ema oli ka nii positiivselt üllatunud, et wooa lõpuks hakkas lapsele ka päike peale.
Muidugi täna oli ka erakordselt suur UV kiirgus olnud, ma kuulsin. Aga no.. ehk ei teinud see mulle midagi. Ma pole ju eriline päevitaja ka :D
Jalutasime veel ringi. Tegelt mina jalutasin, sest Angelica võttis minu ratta kohe enda valdusesse ja andis selle tagasi alles õhtul, kui ma koju tulin. Mõjuvõim :D
Siis vahepeal chillsime jälle toas. Annu tegi mulle eriliselt hea võileiva. Ja andis eriliselt head mahla ka peale.. Njomnjom. Kendraga sai ka madistatud ja .. jah :D jätame selle lause poolikuks.
Pärast hiljem läksime uuele rongile kiikuma. Selleks olin mina nii läbi omadega, et lihtsalt istusin seal maas ja tegin mitte midagi. Lasin oma suul ainult liikuda ja saatsin sealt sõnu välja päikese poole.
Annu pildistas end nii ülevalt, kui ka alt poolt... minu telefoniga muidugi
Ja minu kena päikesepuudutatud näokese sai ta ka peale...
Kodus ja Võõrsil ajaks kodu tagasi.
Aga väga lahe päev oli. Saime üle pika pika pika pika aja jälle kahekesti olla ja rääkida. Suht mõnus oli. Kiikuda oli ka nii mõnus ja lebotada.. aah.. super tore päikseline päev oli.
Palju päikest teilegi ! :)

No comments: