Wednesday, June 15, 2011

kolmas ja viimane exam

Tänasega algas lõpuks ka minul vaheaeg.
Pingeline aeg ja suur töö on läbi.
Suudaksin ma ka ainult sellest siirast rõõmu tunda..
Valikeksamiks valisin bioloogia. Aga vist läksin sellega alt.. sain 4.. ei hakka siinkohal kommentaare jagama..
Edasi möödus päev Angelica juures.
Aitasin tal veidi vanu ajalehti seinalt maha kraapida ja panime seina ka uued ajalehed mille peale läheb tema tapeet.
Mängisime tapeediliimiga, mis on niiiii awesome asi.
Kõht läks tühjaks.
Siis pesin jalad ära.
Tegime friikaid.
Sõime vaikides.
Läksime ja mürasime voodis.
Rääkisime vähe, enamus ajast vaikisime.
...
Toimus veel midagi, mida ma ei oska kirjeldada...
Kedagi polnud ikka kodus.
Vihma sadas.
Double rainbow oli !!!
Siis sai kell palju ja ma tõmbasin kojuu.
Suht massive on olnud kogu see aeg.
...
Täna on kaks korda küsitud, et kas ma tarvitan narkootikume ja ühe korra küsitud, et kas ma lõigun ennast.
Huvitavad asjad.. ja huvitavad inimesed, kes selliste asjade peale tulevad.
Huvitav õhtu.
Huvitav inimene.. olen.
Edu teile.

Nägemiseni !


No comments: