Thursday, June 9, 2011

tere

Tre. Pole vist kaua näinud.. kirjutanud..
Seda on selles näha, et inimesed otsivad mind juba taga. Räägivad, et mind pole näha olnud ei facebookis, msnis kui ka blogis..
Tõesti vist on matemaatika ja muud asjad võtnud nii mu energia ära, et seda ei jätku enam kuhugi mujale.

Kuigi energiat peaks mul ju olema, sest söön sibula võileibu.. (njomnjom). (kuigi ma tean, et mõni vihkab sibulat. Sorry)


Õues olen proovinud ka olla, kuigi tahaks seal rohkem olla. Õues on nii lahe ja ilus. Ja soee.. Tahaks terve päeva chillida kusagil. Kas siis linnas või Jänedal või kusagil mujal..

Aga õues on minul juba palju õitsevaid maasikaid.. Kujutlegem, kui kõik need valged õied saavad kord maasikateks.. nii palju maasikaid.. MMM...



Homme on mata eksam... siis on kõige hullem läbi ja jääb ainult bio veel. See muidugi nõuab suurt tuupimist jälle, sest materjali on palju. Aga saame hakkama. Eks siis tuleb see mis tulema peab.

Muidu üldiselt on olnud suht rahulik aeg.. sõnad mis kirjeldavad mu praegust olukorda oleks sellised: :
  • Lähedusepuudus
  • Emotsioonikriis
  • Eksamipinge
  • Mõtlikkus

Aga muidu.. ma siis .. õppima.
Fb ja Lucy on niigi mu pea juba sassi ajanud... soo. Bye.

PS. Nüüd üritan ikka sees olla :)

No comments: