Saturday, June 4, 2011

liiga privaatne reede

Eile oli jälle üks reede, mis tähendas kiiret päeva ja pikka õhtut. Nagu alati.
Vara ülesse, rattaga kooli ning üks vaba arvutis chill ja 3 estat. Viimased estad.
Estad olid väsitavad ning kiiresti tahtsid kõik kohe minema saada. Siis oli meil viimane söögivahetund selles koolis.. aah.. kurb ;(
Peale estasid lendasin kojuuuu !!!
väike chillbill kodus ning bussile. Bussiga jippikajee Aexi. Väike poe külastus. Limps ja jäätis.. mm.. minu jaoks keelatud asjad, aga kiusatus andis järele. Annu ilmus ka äkitselt kõrvale ning juba me koperdasimegi rongi, sest me kartsime muidu, et äkki jääme veel maha :D
Aga rongis oli.. muhe :D Kehrast tuli ka üks tuttav poiss peale, M. Ja siis oli tund aega väikest itsitamist ja väikeseid inside joke. Sain endale ka hesburgeri kuponge, millega linna jõudes kihutasimegi nüüd juba koos Tutaga sinna. Hesburgerisse. Ma võtsin endale mingi burksi. NOMNO. Nii hea oli ju. Kuigi minu jaoks keelatud.. aga mul oli kõht tühi !! :D
Siis.. chillasime tänavatel ja olli juba seejärel.
Ollis oli ikka mega. Näksilaua juures oli ka muhe. M ja J rääkisid ja siis tekkis mingi kahtlane naljasoon lausega "liiga privaatne" :D ja siis lihtsalt irnusime seal. Tuta ja Annu naersid veel minu armi üle, mis vend mulle kunagi vintpüssiga laskis. -.- Lihtsalt see arm koguaeg liigub :D jah, reaalselt liigub silma ümbruses. Ja siis nad naersid selle üle. Mina sõin veel kommi.. J ütles, et mul on täna madalam hääl. Kuigi tegelt on mul hääl ära !!! :D
JA siis.. oli väga lahe. Lõpuks lasime sealt jalga ja Annu hakkas oma kaameraga mind tulistama. Ja tuta mängis .. seda, kes juhendab et mis poosi ma peaksin tegema. Ja nad avastasid, et minu lemmikpoos on jalad harkis (Y)

JA siis oli veel üks feil, või siis väga mark olukord. Ning veel pildistamist. Jõusaal ka. Ning juba rongile.
Õhtune tallinn meeldib mulle ikka täiega.

Aga okei, kell palju ja Ingrid peab magama minema.
Chao.
And.. I love you !!!

No comments: