Thursday, February 3, 2011

your nightmare - me, blogerff

You should have known
The price of evil
And it hurts to know that you belong here
Yeah
No one to call
Everybody to fear
Your tragic fate
Is looking so clear
Yeah
Oooooooh
It's your f***ing nightmare
HA! HA! HA! HA!


Wink-wink, kuidas mulle mõnikord teatud tujude ajal meeldib seda laulu kuulata. Üldse on Avenged Sevefoldi laulud ülikõvad.
Ja selle "õudusunenäo" teemaga edasi minnes võin täna ka teile pajatada oma selle öö unenäost. See oli siis selline, et oli mata tund. Mingid eksamiülesanded või nii. Ja siis oli 8.klassi omad ka koos meie klassiga ja kõik lahendasime neid tehteid seal, kuid ma olin ainuke, kes ei saanud millesti aru. Ja siis ma hakkasin kartma, et ma kukun eksamil läbi ning mulle ei jõudnud kohale, et kuidas kõik saavad sellest teemast aru, aga mina ei saa. Siis ma hakkasin paanitsema ja see paanitsemine ajas mind nuuksudes ülesse. Kell oli siis alles neli.. Proovisin korduvalt magama jääda, kuid ei õnnestunud. Korraks sain silma kinni, kuid siis mind painas jällegist see mata teema edasi ja siis oli juba nina ka seda vastikut kollast tatti täis, mis sundis mind jälle ärkvele. Noh, ja selline isetegevus kestis siis kuni... kuueni umbes. Ja kui siis suutsin nii magama jääda, et enam häirivaid asjaolusid polnud, siis helises muidugi juba äratuskell. Mõtlesin, et ma veidike veel puhkan, sest oli ju mu uneaeg nii üürikeseks jäänud, kuid see tõi hoopiski kahju. Magasin jälle sisse. Tere õhtust!
Homme pole õnneks võimalust sisse magada, sest homme nietu kool for me. Olen terve selle nädala käinud poolhaigena koolis. Ning otsutasime emaga, et homme ei lähe enam pisikuid jagama. Nkn homme rasked tunnid ka. Pole mõtet oma kalleid ajurakukesi vaevata. Neid tuleb hoida, et saaksin ikka jätkuvalt kirjutada oma "muhedaid" jutte. Ja valeria puudub ka.
Täna käisin ainult sellepärast koolis, et olid kerged tunnid ja vähe rahvast. Sest osad olid võistlustel ka. Selline lebo päev oli siis.
aarrggghh.. ma olen kindel, et te olete tüdinenud lugemast mu igapäevaseid mida-ma-tegin poste. -.-
oohjahh. Pea valutab. Nojah. Aga ma siis lasen siin omaloomingut edasi ja panen teile kohe ka tänase päeva laulu siia. Olge terved ja õnnistatud !
Tänase päeva laul: Avenged sevenfold - Nightmare. link.
Muide, selle sama video all on selline kommentaar ka :
" DEAR GOD BRING BACK THE REV, WE'LL GIVE YOU JUSTIN DWEEBER, YOU COULD KEEP MICHAEL JACKSON " - hahahaha, hea meelega (ps. the rev on nende lahkunud trummar)

No comments: