Tuesday, February 15, 2011

Maasutädi

Hohohoo. Täna on olnud külm päev. Ärkasin ja sain sms-i. Valeria saatis sõnumi, et tema kooli ei tule, kuna tema termomeeter näitab -30 kraadi. Njah. Ta ju mu naaber. Aga ma läksin ajasin emme ülesse ja rääkisin temaga. Tema kuulas siis veidike raadiost seitsmeseid uudiseid ja teatas, et igal pool on alla 30. Sooo.. otsustasin kooli minna, kuigi pärast tuli välja, et meil oli ikka külas mingi päris palju olnud. Üle 30 miinuskraadi ma mõtlen.. Prrrr..

Aga mul oli see-eest väga tore hommik. Jalutasin nagu karu. Possa-posssa. Ja siis kuulatasin vaikselt kuidas eemal raudtee äärsest metsast puud külmaga raksuvad. Nagu püssipaugud olid :D Ja siis bussile. Bussijuht vist veidike imestas, et kas külm mind ära ei võtnud. Aga ma vastasin sellepeale et naabritüdruku (Valeria) võttis küll ära :D hähää :D

Koolis oli mõnus. Kokku oli meid mingi paarkümmend. Ja meie klassis oli ainult 2 koolis. Mina ja klassivend, kes elab sealsamas kooli kõrval. Tarkpea. Okei, oma osa mängis ka kindlasti see, et väikesed olid laulupeo proovis ja poisid võistlustel. Vot. Te võite ette kujutada et kahekesti tunnis olla on päris muhe. Tööd pidime sellegipoolest tegema.




Aga nüüd paremat juttu. Nimelt, minu tänase päeva made´is minu üks ja ainuke sõbrapäevakingitus. Annult muidugi. Selline suuur karvane ja pehme maasikas. Käisin terve päev ringi, see kaenlas :D Maasika nimi on Maasu. Sellepärast mind kutsuti täna ka maasutädiks, sest see oli mul igalpool kaasas. Isegi sööklas ja koju jalutades :D
See oli isegi vahepeal arvutis olles mul kõrval, aga ema vehkis selle sisse.. -.- pole ime. Sest see on lihtsalt nii nunnu. Isegi kui ma issile näitasin, ütles ta: " Ohhhh, niiiiiiii nunnnnu " Ta kaisutas seda ka veidike. No kas pole mitte armas. :))

--> mina Maasuga


Missest, et ainuke kingitus, aga see-eest väga armas ja eriline. Ohh, kuidas mulle meeldivad need pehmed ja karvased kingitused... :)))

Tänase päeva laul: Newsboys - Escape. link.
Laulu kohta niipalju, et lihtsalt väga hea. Keha hakkab kohe liikuma.. aahhh... tahaks täiega kusagile rokkkkontsedile minna. . .

No comments: