Monday, February 7, 2011

new


Hello-hello. Uus nädal on käes. Ja minujaoks on see möödunud täiesti kenasti. Issil on sünna :D wiiii. Ja tunnid olid nii ... mitte-midagi-õppimise tunnid. Eks sellepärast ma pool päeva ka itsitasin. Hah, ja teate, teised, ehk need kes on mu ümber, arvasid et ma olen armunud. Noo kuulge.. :D asjad nüüd kohe päris nii ka ei ole. Niiet, selle teema võiks lugeda ammendatuks. Aga see oli rohkem esta tundide teema. Ja neid oli meil täna kaks. Niiett piina kui palju. Bioloogiad oli ka kaks meil. Üks oli siis eksamikordamine ja teises tunnis selgus, et meil on mingi närvi ja ajuteema peale töö. Arghh.. terve klass kirjutas sinna ainult paar asja, mida teadis ja ülejäänud ülesanded loodeti koos kaaslastega lahendada. Aga meil hea õps :D sai aru, et meist mitte keegi. isegi Kaio ja Valeria ei osanud. Ja siis korjas tööd tagasi. Ja lubas järgmine kord uuesti teha. Hästi. Ega see üleliigne kaks poleks jah rõõmu valmistanud. Kuid kõik muu on küll rõõmu teinud. Ma ei oska seda seletada. Miks või Kuidas. Ja kui kaua ? Loodame, et pikalt. Vähemalt ma üritan seda võimalikult kaua värskena hoida. Kui rõõm läheb juba pahaks, siis on halb lugu. Aga tähtis on praegune hetk. Ja praegu olen happy. Ümisen siin hillsongi laule ja koristasin lauda ja õpitud on ka ilusti. Homme on ka suur keemia KT, kuid ma üldse ei pabista sellepärast. Nii hea tunne.

Vot nii. Aga ma ei julge hetkel rohkem kirjutada, sest mulle juba tehti täna märkus, et mu blogipostitused on liiga pikad -.-


Sellegipoolest olge mõnusad ja õnnistatud. Ja palun ärge muretsege, küll see lumi ka kord ära sulab :D :D - positiivne mina ˇˇ


Tänase päeva laul: Yolanda Be cool - We no speak Americano. link,

No comments: