Wednesday, February 23, 2011

sügav pohhuism

Midagi lahedat võiks toimuda, sest lihtsalt niii paljud panevad kitse. AArgh... hommikul oli muidugi see jama, et me sünnale ei kavatsenud üks kutsutu tulla, kuid siis saain ma üprisjagu pahaseks ja kirjutasin ja siis maitea mida kõike ma ütlesin, kuid lõpuks sai ta ka ise aru, et ta mõtleb liiga palju. Ja ta lubas ikka asjad nii korraldada, et ta saab meie sünnale ilmuda. Ja muide inimesed, kui te pole sellest aru saanud, siis kink pole tähtsaim. Kink on lihtsalt mingi traditsiooon. Kuigi muidugi on alati tore kinki saada. Kellele ei meeldiks tasuta asjad. Ainuke jama ongi, et keegi teine on need ikka ostnud ju. Ja raisanud raha sellepeale, et sul oleks õnnelik tunne. Mõnes mõttes nõme, eksole.

Teine, kes mõnusalt kitse paneb on minu ema, kes sunnib mind õppima. Tegema ära need kodused tööd. Isegi need eelmise nädala omad ja samuti pean ma ära tegema ka tunniülesanded. Fuck Up. Palju ülesandeid, millest mul pole õrna aimugi. Mata, mille lahedused pean ise välja mõtlema või siis võluma sim-sala-bimm. Muidugi ma ei oska võluda. Häh. Aga õppida mulle ka ei meeldi. Kohe üldse mitte. Võibolla vahepeal mulle isegi täiesti meeldis kool. Oli suht IN koht, aga nüüd on see kõik mõtetu jälle.

Tervis on ka üks nendest, kes paneb siin vaikselt kitse. Väga hull pole, aga tervenema ka ei hakka. Pigem on asi selles, et ma ei saa reedel minna. Emaga tekkis ka sellepärast tüli. Aarghh. nagu.. tahan ju niiiväga minna sinna. Muidugi, kui ma läheksingi, siis ma peaksin arvestama sellega, et on suht suur oht jääda veel hullemini haigeks ja siis peaksin ma järjekordselt puuduma koolist terve nädala ja see seaks ka küsimärgi alla me sünnipäevad..
Miks peab olema kõik nii complicated ???

Aarghh.. lisaks neile võiks teha veel väikese nimekirja nimedest, kes panevad kitse. Aga ma ei tee seda. Mõnigi ehk võiks üllatuda. Ja mõni ehk isegi solvuda. Aga jah, neid on ka. Mingi kitsepanemishooaeg? Või on mul endal tõesti kallal mingi haigusega seonduv masssive maseperiood.. eiiitia.

Kõigest nii siiber ja nii kama. Ausalt ka.

Tänase päeva laul: Adam Lambert - Whataya want from me. link.

No comments: