Wednesday, February 16, 2011

Driimin oma maailmas

Ommikust.
Ma lihtsalt ei suuda siit eemal olla. Tahtsin. Juba eile õhtul tegelt midagi kirjutada. Teha ühe emotsioonipostituse, aga mu emotsioonid olid eile nii segased et täiesti võimatu oli leida mõnda kindlat joont, mille järgi kirjutada.
Kord oli mul mingi kurb tuju, siis rääkisin ühe inimesega ja 5 minuti pärast oli jälle tuju all, sest me teema läks liiga kaugele. Ja see tekitas vist mõlemale osapoolele segadust... Seetõttu oli jälle tuju halb. Aga ta suutis mu tuju jälle üles tõsta. Ja nii oli see mitu korda. Oehhh.. Ma olen ikka päris keeruline vist.
Minu õhtu lõppes eile päris äkiliselt, sest ühtäkki tuli mul selline uni peale. Zzzzz. Ja peeglist vaadates nägin välja nagu karu. Täiesti karu. Kirjutasin siis kõikidele et ma olen karustunud ja lähen magama. Selle peale sain ma muidugi mingeid "awwww" ja "nummmi" ja "minu mömmi" kommentaare...
Aga pmst õhtul enne magama jäämist tuli veel välja, et mul on vist põsk-koopa-põletik. vähemalt tunnused on küll sellised. Pean nüüd ennast hoidma ja ravima. Vot. Okei, esimene Tund algab varsti. Ma siis driimin edasi oma maailmas..

No comments: