Friday, February 18, 2011

nasa images in my day

Ohjah..istun teist päeva kodus ja midagi erilist pole toimunud. Peale selle, et ma leidsin ülesse oma SIM-kaardi, mis kadus ära.. detsembri alguses.. või siis novembri lõpus. Ja kujutate ette, see oli ikkagist mu kirjutuslaual. Lihtsalt selle hiiremati alla kinni kleepunud. Aga nh, enam pole vahet, sest see ei tööta nkn. Kaart pole enam kasutusel.
Teine uudise moodi asi on see, et Tapa Moeshow + Disko jääb täna õhtul ära. Põhjuseks vist.. külm. Igahtahes, kurb küll. Kuid mina näen ka asja positiivset poolt. Kui see edasi lükatakse, siis saan ma ka ju minna :D
Ja kolmas uudis on see, et mul on mingi kole kurguhaigus.. või hingamisteede haigus. Kole köha on. Midagi rögataolist. Ja mandlid on ka vist paistes. Aga muidu tervenen. Aitäh teile heade soovide eest, kes te olete neid mulle nii kirjalikult/suuliselt kui ka mõttes edastanud.
Be Blessed !

Kolasin ka täna huvi pärast NASA image leheküljel :D leidsin palju kenasid pilte.







Tänase päeva laul: HIM - Heartkiller. link.

No comments: