Wednesday, February 22, 2012

Vastlapäev

täna kaks söödud + koolis 1
Homme hommikul läheb viimane.
Siis olen ka ise paras vastakukkel. 

Normaalsete eludega inimestel on praegu juba 22 veebruar, nagu ka mu blogis. Kuid minul, kui ebanormaalsel inimesel, on alles teisipäev ning veel vastlapäev. 
 
So.. vastlad möödusid ilusti. Kahjuks kelgutama ei saanud, sest passisin täna 9 tundi koolis. 9 tundi.. massive. Asi läks nii pikaks seetõttu, et täna oli jälle Aieseci loeng. Mis noh, küll seekord loeng polnud. Kuna Chrystal oli viimast korda (laupäeval sõidab Hiinasse tagasi), siis mängisime terve see 2 tundi mänge. Maffiat, mida oli inglise keeles kuidagi imelik mängida, sest olen eesti ja tapakatega harjunud seda mängima. Aga muidu täiega lahe oli. Kõige naljakam oli üks silmad kinni teise torkamise mäng, kus me tõesti naersime megalt palju. :D  
Oeh, niiet oli tore. A ja isegi peitust mängisime. Aga ainult teise korruse peal. Hihi, jooksime koolimajas ringi ja pärast saime õpetajate tuppa jooma minna. Teate, seal on masin, mis annab külma mullivett ja see on niiiiiii hea. Õpetajate toa awsomenessi level :D 
Oeh. Niiet oli tore. Kirjakese saime ka mälestuseks ning hiinakeelse järjehoidja. Ja hiinakeelseid lauseid õppisime kaa :D ojaa. Näiteks üks eesti keelne ropp väljend tähendab neil "palun vabandust" Nagu.. mismõttes. Me kõik lihtsalt naersime end tooli alla kui kuulsime seda. :D 

Kui finally suutsime asjad kokku pakkida ja koolimajast väljuda, oli kell viis ning võtsin suuna Solarisse. Nägin Lillekest. Käisime koos toidupoes mulle vastlakukleid ostmas. Ja siis hakkasime koos välja minema Viru poole, aga EMT ees tulid juba Sauekad vastu ja siis ta joinis nendega sünnipäevale. So.. mina jalutasin oma valge karbiga bussikasse.
Tee peal tuli täiega palju inimesi vastu samasuguste karpidega, või siis veidi teistsugusematega. Aga kõige coolim on see, et sa tead mis nende karpide sees on. Kord aastas on selline päev, kui sa tead mida sisaldavad kõik valged karbid. Kas pole mitte tore. Jah, on küll :D 
Kodus sõin käbelt ühe ära ja siis lihtsalt lebos olin. Wiiiiiiiii. Nicht möödus niisama mõnusalt. Kirjutasin oma esimese artikli. Koolileht ilmub neljapäeval ja ma olen uudiste toimetuse juht. Kahjuks küll ainult üks kuu, sest järgmist koolilehte teeb juba järgmine klass. :) 
Hiljem vaatasin "Fast and furioust", mis ajas mu vere nii keema. Ma ei tea what kind of girl ma olen, kes autosid ja kiirendussõite nähes tahaks ise olla see, kes istub seal roolis ja kimab mingi 300 km/h tunnis mööda long roade. Aga see lihtsalt niii meeldib. Autod, musa, ringrajad, võidusõidud jne.. see on lihtsalt nii põnev maailm ja ma nii tahaks seal olla. Nagu ma juba ennist Helinale pikalt msnis kirjutasin, siis ütlen siin lühidalt,  et tahaks olla proffesionaalne driftija või kiirendaja. Sõidaksin läbi öiste linnade, niiet tuled mööduvad nagu ühtlane jutt, mitte nagu post siin ja post seal. Tahan kihutada sellistel teedel, mida pole Eestis olemas. Dreamland, dreamland, dreamland. Aga ehk kunagi ma saangi mõne tuunitud auto ja sellega kuskil eksootilistel teedel rallitada nagu boss. Dreamland again... ja nüüd ma jäängi sinna. Liiga kena ja kaunilt ohtlik maailm, et sellest väljuda. 
Yeah, want some ??



No comments: