Wednesday, February 8, 2012

kolmapäeva rutiin

"
Teisipäeva lõunaks on mul tõsine rutiin,
ma hüüan mõttes appi, ma tahan ära siit.
Kolmapäev venib kui tipptunni tramm,
siis neljapäev lõpuks on käes,
astuda jäänud vaid viimane samm ja nädalalõppu ma näen.  " 
See hull lugu on iga nädal vähemalt korra kummitanud. 


Tõsi on see, et teisipäeval ma ka mõtlesin, et ma tahan ära. Ning tänane kolmapäev venis tõesti.

Eile siis käisime maal vennaga. Papsil oli sünna. Emps söötis meid täis nagu verd täis sääski ja siis oli nii lebo olla. Vaatasin telekat ja mõtlesin, et shuuut, ma ei viitsi õhtul linna tagasi minna. Ja ma tõesti ei tahtnudki, sest maal oli nii mõnus olla. Ilutulestikku lasime ka õhtu poole. See oli eriti vinge. Aga minu arvamus eriti ei kottinud kedagi ja nii me siis kärutasimegi linna poole tagasi. Emps tuli ka kaasa. Autos viskasin klapid pähe ja lootsin veidike magada, aga und ei tulnud. Seiklesin oma mõttemaailmas ja üritasin vältida hääli, mis ei kuulunud minu muusikale. 


Linna jõudes olin sunnitud päeval tegemata jäänud kodutöid tegema ja empsiga vestlesin ka veidi. Siis võttis väsimus maad ja peale tillukest netitiiru oli terve korter rasket norinat täis. 


Hommikul lahkusin uimaselt. Nii uimaselt, et suusapüksid unustasin kaasa võtta ja isegi salli unustasin kaela panna. Koolist ei hakka rääkima, liiga mainstream. Kuulasin, kordasin, kummitasin oma peas ühte laulu ja mõtlesin samu mõtteid. Diiiiiiiip.
Otsustasin keka juba kolmandat nädalat järjest üle lasta. Hale olen, ma tean. Selle asemel läksin koju, sõin ja siis jooksin juba Virusse. Blinkaritega ja Helena ja Roosiga saime ka kokku ja läksime koos Kopli kanti. Algues Popovi kaltsu ja siis juba Paavlisse. Ja nagu alati, siis keegi ei pidanud lahkuma tühjade kätega. Ma sain endale ühe maheda särgi. Veidi suur jällegist, kuid muidu armas :)
Trololo, siis tühjade kõhtudega suundusime kesklinna tagasi. Istusime Hesburgerisse ja chattisime seal veidi aega. Oli tore. 
Ajee, ja nüüd olen tänasest päevast niiiii friiking väsinud, et ma ei jõua isegi kellegi msni kasti lahti võtta, et paar sõna juttu rääkida. 
äädööd.

No comments: