Friday, October 1, 2010

Kohustus muudab orjaks, vastutus kuningaks

Pulgakomm suus, kõrrejook käes, nii võis mind täna koolimajas näha veidi aega. On kujunenud harjumuseks peale tunde poodi minna ja XXL chupa-chups osta. Maksab küll mingi üle 3 krooni, aga on hea ja seal on see hea näts. Niisiis peale seda väsitavat ja rasket päeva imesin oma pulgakommi ja olin koolimaja peal koos Valeriaga. MAgasime diivanitel, kuulasime muusikat ja pärast jäime lihtsalt koridori istuma (nagu iga päev) Istusime seal kolmekesti ja siis sain ma telefonikõne :D waow, sest tavaliselt ei helista mulle keegi. Ema . Muidugi, kes muu ikka mulle helistab kui ema. Ütles et läheb Paide ja kas ma tahaksin kaasa minna. Jeap. Mina olen selline kes tahab igale poole kaasa ennast sokutada. Isegi kui keegi läheb ehituspoodi, siis ma pean ennast kaasa sokutama. Teglikult oli hea, et ma kaasa läksin, sest emal oli mingi ülihea tuju ja viis mind poodidesse, mida Paides pole eriti palju. Ja voala, saingi endale kena mantli, pihavöö, kõrvarõngad ja meiki mida ema ka kasutab. Nagu kahepeale. Lauvärvid ja muu selline. Saapad oleksin peaaegu ostnud, kuid sisetunne soovitas ostmata jätta. Eks vaatame veel ringi. Tegelikult oli kuidagi imelik Paides olla. Kohe meenusid mulle mälestused poole-aasta tagusest PP-st. Nii postiivsed kui ka negatiivsed. Istumised spordihoone trepi peal ja need saalid. Inimesed ja laulud ja kõik mis veel meelde tuli. Nüüd on see möödas.

Upss.. kell on 0:00

Ma magama. Jäin siia mõttesse ja vot. Tegelikult pidin ainult lisama ühe oma lemmikvideo ja paar lauset ja lahkuma, aga näed sa. Ei oska ma muudmoodi. Alati jään jutustama.

Eniweis, Bye !

Piece , God bless ya !

No comments: