Saturday, October 9, 2010

Poolpäev Helinaga

Täna, juba kolmandat laupäeva järjest olin või nh ütleme käisin Tallinnas. Tänane põhjus oli see, et mul oli vaja Helinaga kokku saada. Juba ammust ajast lubas ta mulle ära tuua tahvli. Aga teoks sai see täna.

Niisiis tänane päev algas ka varakult. Tegelikult oleks ma saanud pool tundi kauem magada, kui ma oleks teadnud, et rong hilineb. Aga ma ei teadnud ja siis pidin mingi paarkümmend minutit ootama seda seal. Aga ma kasutasin aega targalt ja tegin pilte.

Ja siis see rong tuli. Ja jälle valelt poolt. No ma ei saa aru.. kui teie ka jäneda rongijaama satute, siis ärge imestage, kui rong tuleb valelt poolt.. :D ...
...Õnnelikult Balti jaama jõudnud, sõitsin põrra-põrra mingi ühistranspordivahendiga Kristiine ligidusse. Ja sealt paari ristmiku ületamisel olingi Kristiines. Sammusin sisse ja hakkasin Helinale helistama. Sain teada tema asukoha ja hakkasin uba talle vastu astuma, aga juba ta astuski uksest sisse. Ja ta ei tundnud mind ära.. shame on me! ....
Koos käisime uut Kristiinet avastamas ja otsisime ka Hellule sisekaid. Lõpuks saime need. Need õiged, mille üle Hellul oli hea meel. Kui olime uue Krissu läbi kolanud ja Prismas ka läbi käidud, siis seadsime suuna kesklinna...


...Kesklinnas võtsime mõlemad endale hessist jäätisekokteili.. See pole kindlasti üllatav. Ma ei kujuta ette, kui mitu korda olen ma oma blogis maininud sõna jäätisekokteil.. hehe. :D jäätisekokteilid on NOMNOM ja ruulivad. Igatahes, võtsime oma koksid ja hakkasime teadmata suunas liikuma. liikusime ja liikusime ja jõudsime...... Jõudsime kuhugi kohta. Ma täpselt selle nime ei tea, aga seee oli see park, mis asub KalevSpa kõrval. Seal me istusime, rääkisime ja imesime oma jäätisekokteile. Kui topsid olid tühjaks luristatud, siis tuli Helinal mingi fotohoog peale. Ta haaras kaamera ja hakkas sellega pildistama. Nii ümbrust,kui ka mind. Aga talle ei piisanud oma fotokast. Ta haaras ka minu telefoni ja hakkas nendega pilte tegema. Tänu temale ongi siin pilte ka ja fotoalbumis ka mõned :D ...

... Lõpuks alustasime teed Balta poole. Mina möödusin oma vanast töökohast ja mälestustest. A, enne seda me käisime ju Rimis ka. Ostsime sealt kõike head ja paremat. Ehk siis Snickersit ja pulgakomme jne... Varsti olimegi baltas. Jätsime Hüvasti ja meie teed läksid eri suundadesse...

... Mina jõudsin edukalt Jänedale tagasi. Ja siis algas 15 minutiline jalutuskäik iseenda seltsis kodupoole. Mõnus vaikus, lahkuvad linnnud ja langevad lehed... Eemalt kostis ka meie traktori häält. :D 15 minutit vaikust ja lihtsat jalutuskäiku asfaldil oli rahustav. Tahvel kaenlas ja nii keerasin ma enda kodutänavast sisse. Läksin tuppa ja hakkasin tegelema tahvliga. Ning juba poole tunni pärast oli tahvel seinal ning igast pudi-padi täis :D Nii minulik....



1 comment:

Ingrid said...

okei, siis tuta :D aga jah mul on still NOMNOM :D