Wednesday, October 27, 2010

lõvi

Olen siin vaheaja jooksul lugenud teiste blogisid ning sõprade vaheaja muljeid-tegemisi. Ütlen ausalt, et kadestan neid. Mõnesmõttes. Muidugi on omamoodi tore vaheaeg toaseinte vahel veeta ja lihtsalt mitte midagi teha. Kuid seee poleks põnev. Põnev oleks see, kui koguaeg on jooksmist ja tegemist ja saad sellega kokku ja teisega kokku ja lihtsalt hängid.
Minu vaheaeg on siis selline kodus passimise vaheaeg. No muidugi polnud minu teha, et ma haigeks jäin kohe esmaspäeva öösel.
Ja siin ma siis olen. Õigemini, selline ma siis olen. Iga päev jalutan ringi oma pidžaamas. Nägu on täielik padi sellest mitu päeva järjest magamisest. Kohe näha, et pole kaua aega ühtegi kosmeetilist asja näinud. :D Ja juuksed.. Oeh.. Need on sellised, et on juba täiesti puhvi ja sassi magatud. Eest ja nagu siit külgedelt ja igalt poolt mujalt turritavad välja. Olen nagu lõvi. Lõvil on ju sellised oranžikad, helepruunikad....karvad, mis on näo ümbert kohevil :) ja mina olen iga kord peale magamist samasugune. On ju ka mul sarnast värvi juuksed. Ja siis need väikesed salgud, mis kähevad veel eriti lokki ja siis ongi nii, et vaatan peeglisse ja ütlen "Tere lõvi!". hahaha. Ma tean, see kõlab kummaliselt. Veel kummalisem on aga see, et ma olen oma lõvi jutuga ka oma käitumist mingil määral vist mõjutanud sellega, sest vahest olen ma ka vihane, siis otsin endale süüa raevukalt ja vahest haugun ka :D või urisen Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

No comments: