Friday, March 9, 2012

Vana tuba on nostalgiline

Hellohello baby-helllo, i feel so yellow...

I wanna caaaar, to fly so faaaar..


-mu mõtted on kaugel. Isegi Tallinnast kaugemal. Isegi üle mere.. need mõtted küündivad nii kaugele kus ma pole eales käinud. Maa on jätnud kõik reaalsed ja normaalsed mõtted väljaspool levipiirkonda. Isegi unustan kogu aeg ära, mis päev parasjagu on..

Kuna seoses streigiga on pool nädalat vaba olnud, siis olen maal. Rahunen, puhkan, laman.. loen, kuulan musa, mõtlen, magan.
Siin on mõnus olla.

jeap.. Helinaga on meil mingi diil, et iga 10 like pealt pildile minu seinal, saab ta kohukese.. hetkel juba 16 like.. mul on tunne, et selle taga on mingi rõõmsalt kuri plaan Helinal... :)

trololo.. väsimus on suur. Tahaks magada. Aga homme ei saa. Siis on juba wörkshopp ja ma pean seal olema. Massive. Tundub, et nädalavahetus libiseb kiirelt käest ära ja varsti olengi oma nelja seina vahel matemaatikat õppimas. Hetkel siis naudingi koeraga koos olemist ja lumiseid hangi.

Teisipäev ja kolmapäev käisin päris kevadiselt juba väljas, aga maale tulles mu kevadeunistused said hõreda mõra, sest siin maal on ikka julmalt palju lund veel... nagu tõesti. Mõni hang on lausa aiani. ... samas täitsa tore. :)

Aijah.. elu on nagu lumehang..  päris extreme on siin olla. Imelik mõelda, et 16 aastat olin siin ja nüüd viibin kusagil mujal kogu aeg. Muide, minu viimasest koduskäigust oligi möödas nii umbes kuu aega, niiet päris right time oli siia tulla.
Koerad on armsad. Ja voodi on mõnus. Mets on lahe. Maa on nostalgiline..

HeadÖÖD

No comments: