Wednesday, March 7, 2012

tossud välja!

Täna, 6nda märtsi hommikul oli mul kiire, sest olin sisse maganud. Kiirustasin koridoris ning äkitselt mõtlesin, et fuuuuu, ma ei taha neid suuri pakse talvesaapaid jalga panna. Ja ma ei taha ka neid halle karvaseid saapaid panna. Ega ka mitte midagi nahast ega üldse mitte mingisuguseid saapaid.
Tõmbasin kapi lahti ja oiii mida ma nägin. Mu lemmikumad, kõige kantumad, kõige lagunevamad tossud, mida ma olen kandnud umm... aastast 2009. Igal kevadel, sügisel ja ka suvel. Ma ei tea kui mitutuhat korda on ema soovitanud need ära visata, kuid ma olen ikka suutnud neid alles hoida. Ilmselt ma ka tulin nendega Tallinna.
 Ning ma lihtsalt võtsin need ja torkasin päka ja seejärel kanna sinna sisse. Ja jooksin välja. Te ei kujuta ette, kui mõnus tunne oli käia üle pikkade kuude jälle tossudega. Mõnusad ja kerged. Jää peal libisevad ka päris korralikult. Oeh.. super tunne oli see. Tahes-tahtmata hakkan juba kevadeks valmistuma. Mis sellest, et välistegurid minuga ehk ei nõustu. Mina streigin ikkagist talve vastu.

Ilmselgelt ei saanud ma sellest pilti tegemata jätta. Jalanõud tõesti suudavad inimeste tuju tõsta.


No comments: