Thursday, March 1, 2012

nagu rummisai kirsiga

Mulle hakkas täna nii meeldima oma elu võrdlemine rummisaiaga peale selle söömist. Neil on lihtsalt nii palju ülekantud tähenduses sarnusi. Ning kui lisada et see rummisai oli veel kirsiga, siis ma sokutasin ka oma ellu need kirsid ja leidsin et tõesti, ega üks pirukas ja elu polegi nii erinevad. Valmimine; küpsemine; igal ühel erinev sisu; ükski pole identne. Head ja halvad asjad. Soolase ja magusa maigud. Ning lõpuks saavad mõlemad ikka siin maa peal otsa. Kuigi pirukas jätkab oma elu meie seedekulgas ja meie hing taevas, või siis põrgus.

Spontaalsed teod, käigud ja mõtted jätkuvad. Teen ikka kõike olukorrast lähtuvalt.
Jätsin täna klaveritunni ära. Lebotasin umbes pool tundi koolis koridoris pingil koos klassiõdedega. Laiskus oli nii totaalne. Lõpuks võtsin jalad ja koti selga ja marssisin jälle kesklinna poole. Liiga tavapärane teekond juba. Otsustasin minna RoccAl Maresse. Polnud seal kaua käinud. Ning vajadust paar asja osta oli ka. So.. jõudsingi sinna. Tegin hullu koondamist oma pangakontole. Passisin kalu lemmikloomapoes ja kalapoes. Uurisin nende kasvatamisest ja akvaariumitest ;)
Muidugi sain ka oma kõige tähtsamad asjad ostetud. Ja lisaks veel siis käisin ka toidupoes. Kus ma ei leidnud üles ühte asja.. toiduasja. Aga kuna ma olin päris väsinud ja ei viitsinud niisama mööda suurt Prismat ringi jooksma siis tõmbasin Helinale traati ning voala, tema juhenduste järgi leidsingi oma vajaliku kuiviku ülesse ;)

Ning ülejäänud aja suplesin jälle oma mõtetes. Rummisaia mõtetes....


No comments: