Thursday, March 15, 2012

PuhkusMugavustsoonis 16 tundi ööpäevas

Teeere.. jälle.

3 päeva on möödunud nagu ...aevastus.

Kirjutasin viimane kord öösel, et tahan puhkust. Seda ma ka olen võtnud. Ning pean tõdema, et päris edukalt on läinud. Kõik üleliigse olen maha raputanud. Elan ainult päev päevas. Hetk hetkes.
Koolis elan muusika kuulamise ja iPodi mängude maailmas. Sealt tulen koju ja lihtsalt... olen. Joon midagi lahedat, mis on külmkapis; mängin klaverit; magan päikese käes diivanil; õpin. Suht chill on olnud olla. Oma kodusviibimistega olen selle suutnud enda jaoks nii mugavaks seapesaks muuta. Tekid, puldid, telefon, päevik ja palju muud staffi diivanil ja diivani vahel. Enda toas kõik vajalikud asjad maas, et oleks vajadusel võtta.

Võtsin ka üks päev enda õhupallid alla. Sidusin kokku suureks pundiks ja riputasin enda tuppa lakke.. ja nüüd on see nagu mingi veider hunnik lambiselt keset seina. Hommikuti on armas vaadata seda... Jepp. Ma ei maga hommikuti. See nädal on mul jälle unehäirete nädal. Öösel keerlen, vähkren, näen imelikke unenägusid ning vahetpidamata läheb uni ära. Siis vaatan jälle kella ja jään tunniks ajaks uuesti sliipi. Ning hommikuti passin oma pildiseina ja õhupalle. Päike paistab hommikuti minu tuppa ja siis on kõik nii värviline ja kena..  aga juhtub ka nii, et jään liiga pikalt unistama ja tukastan veidi ja siis ärkan megahilja ülesse ja nii olen ma kahel päeval bussist maha jäänud.Õnneks pole hullu, sest busse on veel.

Trololoo.. mis veel 3 päeva sisse mahtunud on.. mm.. esmaspäeval tuli tuju Sikupilli minna. Peale kooli liikusingi sinna poole. Tegin väikest shopingut seppäläs. OnOffis käisin ka. Seal on hullult palju staffi, mida tahaks endale. Näiteks muusikakeskus, tolmuimeja, printer, röster, sirgendaja, pq-d ja veel träna. Silver Laas jalutas ka seal ringi.. vist tütrega..  Prismast tahtsin purgilimpsi võtta pärast, aga sattusin ostuhullusesse ja ostsin hullult kraami kokku endale. Juuksehooldusvahendeid täiega palju ja siis veel jäätist ja kinder suprise ning külmkappi ka väikest joogivaru.
Ega ma nendel "puhkamise e. eemaloleku" päevade ajal polegi eriti normaalselt söönud. Milka, kohukesd, karastusjoogid, jäätis ja veidi puuvilju.. Suht tore, eks. Kedagi ei huvita ka mida või kui palju ma söön, niiet vabalt lasen siin.

Mulle tundub, et minu puhkus on sattunud just väga õigele ajale, sest nagu iseenesest, on ka emaga jäänud telefonikõned 10 korda lühemaks (40st min on saanud 4 min pikkused), keegi pole õnneks avaldanud soovi külla tulla ning õnneks pole mulle ka ülesandeid antud, mida oleks vaja kindlasti täita.  Passin lihtsalt kodus ja relaxin. Piiblit olen lugenud. Mõtlen taevale.. klaveril üritan ülistuslugude viisi kätte saada... Naudin neid 16 tundi, mis olen siin üksinda.

Millegipärast on mul tunne, et iga päev muutub midagi. Nii minu ümber kui minu sees. Ükskõiksus tekib teatud asjade suhtes. Ja vajadus teha seda, mida pähe tuleb. Kuidagi väga vabalt olen hakanud ka end tundma. Mõnes mõttes isegi häbiväärselt vabalt. Kuid kodus ju võib tunda end just nii nagu seda on kõige mugavam. Täna näiteks käisin kleidiga ringi. Nii mõnna oli. Päeval paistab päike just elutuppa ja siis on üle 23 kraadi sooja toas. Ojeah. Ega kevadki kaugel pole. Iga hommik olen koridoris vaatan, et mida pekki ma peaksin täna jalga panema. Nii olengi ma iga päev käinud erinevate asjadega, et leida nüüd need õige ilma jalatsid. Päike on soe. Täna tuli tahtmine isegi päevitama minna.

Jojojoo.. kuulan hetkel mingit väga lambist musa. Peaks asjad kotti pakkima ja voodi poole liikuma. Neljapäev ja reede veel ning siis juba vaheaeg. Ma üritan kuni vaheajani veel madalat profiiili hoida, puhata, energiat koguda ja siis edasi vaadata, mis saama hakkab.

Olge mõnusad.

No comments: